مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

خرید حوله حمامی هتلی در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های حوله حمامی هتلی آنچه باید در مورد بهترین حوله های حمامی هتلی باید دانست چگونگی خرید حوله حمامی هتلی در کرج
حوله تبلیغاتی تبریز

با خرید حوله حمامی هتلی در کرج کیفیتی که می توانید به آن اعتماد کنید را تجربه کنید. با حوله های حمامی هتلی هما، می تواند ذهن و بدن خود را شگفت زده کنید و آرام شود و از یک روز پر فشار رها شوید.

ما برترین و بهترین حوله های حمامی را تولید می کنیم. حوله های که در چند سال اخیر تمامی بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. شما می توانید به جهت سرعت انجام خرید حوله حمامی هتلی در کرج با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن، آنچه که می خواهید را سفارش دهید.

ما با رائه و تولید برترین نوع حوله های موجود در بازار، سعی داریم تا هموطنان گرامیمان از بهترین و برترین حوله های روز دنیا بهره مند شوند. این نوع حوله ها را با هر رنگی که بخواهید می توانید از تولید ما تهیه نماید هرچند توصیه ما به شما استفاده از رنگ سفید برای جذابیت بیشتر است.

تولید حوله های حمامی هتلی، یکی از خدمات ما است. در صورتی که نوع یا مدل دیگری مد نظر دارید حتما با ما تماس بگیرید. تمامی حوله های این تولیدی، حتی حوله های حمامی دارای ضمانت هستند. در صورت هر گونه مشکل و یا مغایرت ما را در جریان بگذارید. مسئولیت پذیری ما برای همگان آشکار شده است. در هرچه بهتر عمل کردن، ما را یاری کنید.

خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586
خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586

ویژگی های حوله حمامی هتلی

حوله های حمام یکی از کم ارزان ترین وسایل خانه است. حوله ها یکی از این اشیا شخصی هستند که هم تزئینی و هم کاربردی دارند. در کنار این، این الیاف مهمترین جنبه برای نظافت ما و همچنین سایر نیاز های مهم بهداشتی هستند.

ما در ساخت حوله حمامی هتلی، از هیچ ماده رنگی مضر استفاده نمی کنیم، لبه های حوله ما به دلیل افزایش دوام به صورت حرفه ای دوخته شده اند و این حوله ها پس از شستشوی اولیه به خوبی نرم می شوند.

بعد از یک ورزش سنگین و یک پیاده روی طولانی و یا یک روز کسل کننده، یک حمام می تواند تمامی خستگی شما را از بین ببرد. اما بعد از ان چه؟ با داشتن یک حوله نرم و لطیف، که می تواند به خوبی و سریع همه رطوبت بدن را بگیرد، این حس خوشایند چندین برابر می شود.

گرچه پذیرایی از خود با تجمل گرای و راحتی آب گرم، نمی تواند کاری باشد که می توانید خیلی وقت ها برای انجام آن وقت پیدا کنید، اما هنوز هم می توانید وقتی در حوله های ممتاز همای خود هستید، اوج لذت را ببرید. در این حالت خود را در آرامش غرق کنید و احساس کنید هر روز در خانه خود در آرامش و آسایش هستید.

درست است این نوع حوله ها حوله حمامی هتلی نامیده می شود اما می توانید آن ها را برای منزل خود نیز استفاده کنید. با این حوله ها، لوکس بودن، می تواند مال شما باشد بدون اینکه هرگز پا از خانه بیرون بگذارید.

خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586
خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586

آنچه باید در مورد بهترین حوله های حمامی هتلی باید دانست

ویژگی های مهم خاصی وجود دارد که باید آن ها را بخاطر بسپارید تا بتوانید بهترین نوع حوله را خریداری کنید. بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها اطلاعاتی به شما داده می شود. سه مورد که باید به آن ها دقت فراوان کرد شامل:

  • مواد
  • انداره
  • وزن

مواد:
همانند بسیاری از وسایل خانگی، حوله های هتلی را می توان با انواع مختلف الیاف تهیه کرد. در واقع، محتوای فیبر تعیین کننده اصلی ویژگی ها مانند قدرت جذب، وزن، ثبات رنگ و غیره است. اما می توان گفت که، الیاف خاصی نیز وجود دارند که سازگار با محیط زیست هستند.

تعداد کمی از آنها پنبه بامبو، پنبه ارگانیک و برخی از انواع پنبه ترکی هستند. از این رو، باید این واقعیت را بخاطر داشته باشید که هر زمان روی حوله سرمایه گذاری می کنید، کیفیت باید از اولویت های اصلی شما باشد.
اندازه:
اندازه حوله در صورت خرید کمترین ملاحظه را دارد. اگرچه شما باید فعالیت های را که حوله برای آن ها استفاده می شود قبل از سفارش عمده آن تعیین کنید.

به طور کلی اندازه حوله های هتلی، مانند اندازه حوله استاندارد است. به غیر از این حوله های دیگری مانند پارچه های شستشو و حوله های دستی وجود دارد که اندازه آنها کوچک تر است.

وزن:
تمام پارچه ها از جمله حوله ها وزنی دارند که بیشتر در GSM اندازه گیری می شود. وزن حوله ها معمولاً بین 900 تا 300 GSM است. هرچه نرخ GSM کمتر باشد، وزن حوله سبک تر خواهد بود.

نرخ GSM 300400 در واقع برای حوله متفاوت است. از این رو، شما باید بدنبال چیزی باشید که سطح GSM آن بالا تر باشد تا کیفیت حوله هتلی بالا تری داشته باشید.

خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586
خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586

چگونگی خرید حوله حمامی هتلی در کرج

در صورتی که تمایل به خرید حوله حمامی هتلی در کرج دارید، تنها نیاز به یک تلفن و برقراری تماس دارید. تولیدی هما در راستا آسان کردن ثبت سفارش شما عزیزان اقدام به قبول سفارشات تلفنی کرده است. با این روش در صورت نیاز به هر مقدار حوله در کرج، چه حوله حمامی چه سایر حوله ها، تنها کافیست با ما در تماس باشید.

تولید مرغوب ترین نوع حوله ها در داخل کشور توسط این تولیدی، یکی از ارزشمند ترین دستاورد های ما است که در چند سال اخیر موجب گردیده خریداران در تمامی شهر های کشور با ما در تماس باشند. ناگفته نماند تمامی حوله های این شرکت با جدید ترین و دقیقا ترین دستگاه ها بافته می شوند.

این نکات از جمله مواردی است که تولید حوله این تولیدی را برتر کرده است. در ضمن لازم به ذکر است که خرید حوله حمامی هتلی در کرج با ضمانت کار و تضمین شده خواهد بود تا شما عزیزان بتوانید از جهت خرید خود خیالی آسوده داشته باشید.

پس اگر در کسب و کار مرتبط با حوله و عرضه آن هستید، با ما در تماس باشید و نحوه خرید خود را بروز و هوشمند کنید. مفتخریم در کنار شما عزیزان باشیم تا بتوانیم تولیدی بهتر و مردمی شاد تر داشته باشیم. آنچه می خواهید را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در کنار هم بهترین باشیم. انتخاب از شما، تولید از ما.

خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586
خرید حوله حمامی هتلی در کرج : 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید