مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

آخرین قیمت خرید و فروش حوله استخری در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید حوله های استخری با قیمت ارزانانواع طرح های حوله های استخریفروش عمده و تکی حوله استخری در تهرانمرکز تولید حوله یکبار مصرف استخری در ایرانلیست قیمت بهترین حوله های ایرانی در بازارفعال ترین کارخانه تولید حوله در اصفهان

حوله طرح ها و مدل های بسیار متنوعی دارد که یکی از انواع پرمصرف و کاربردی آن حوله استخری است که در سایزها و طرح های گوناگون تولید و ارائه می شود. برای خرید انواع حوله استخری با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به مراکز معتبر و نمایندگی های فروش مراجعه کنید. قیمت خرید و فروش حوله استخری به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، سایز، نحوه عرضه و تقاضا و … بستگی دارد.

آخرین قیمت خرید و فروش حوله استخری در بازار تهران

خرید حوله های استخری با قیمت ارزان

خرید حوله های استخری با قیمت ارزانحوله استخری ارزان قیمت در بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه های معتبر به مشتری ارائه می شود. این حوله در طرح های اسپرت و ورزشی عرضه می شود که برای جوانان بسیار جذاب است. این محصول جذب آب مناسبی دارد که پیس از استخر و حمام به راحتی بدن شما را خشک می کند. حوله یکی از محصولات مورد نیاز برای مردم در طول شبانه روز است. به همین علت استفاده از حوله ای باکیفیت و مرغوب در بهداشت و سلامت شخصی نقش مهمی دارد.

هنگام خرید باید علاوه بر ارزان بودن، به کیفیت و جنس حوله نیز دقت زیادی کرد. حوله استخری از جنس فوق العاده و کیفیت عالی تهیه می شود و اغلب به صورت نانو آن را تولید می کنند که قدرت آبگیری بالایی دارد و در طرح ها و رنگبندی های زیبا برای عموم افراد تولید و عرضه می شود.

برای خرید حوله حمامی ارزان می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید و در مدت زمان کوتاه و به آسانی محصول مورد نظر را با کیفیت مرغوب تهیه کنید.

انواع طرح های حوله های استخری

انواع طرح های حوله های استخریحوله استخری در طرح های متنوعی در بازار موجود است. این حوله به دلیل جذب آب بالا در مکان های ورزش و استخر کاربرد زیادی دارد.  انواع مدل های حوله استخری:

  • حوله استخری زنانه
  • حوله استخری مردانه
  • حوله استخری بچه گانه
  • حوله استخری باشگاهی
  • حوله استخری دکلته
  • حوله استخری دستی
  • حوله استخری حمامی
  • حوله بند دار استخری
  • حوله بدون آستین استخری
  • حوله استخری تبلیغاتی

فروشگاه حوله استخری در شهرهای مختلف کشور انواع این محصول را با برند معتبر و کیفیت مرغوب با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند که با توجه به کیفیت بالا خریداران استقبال خوبی می کنند و بسیار پرفروش می باشد.

فروش عمده و تکی حوله استخری در تهران

فروش عمده و تکی حوله استخری در تهرانحوله استخری در سایزها و رنگبندی های مختلف تولید می شود که به دو صورت تکی و عمده عرضه می گردد. رقابت بین تولید کنندگان و فروشندگان حوله زیاد است و طبیعتا تولیدی ها و فروشندگانی که بتوانند با قیمت کمتری محصولات خود را عرضه کنند از جذب مشتری بیشتری برخوردار خواهند بود. در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری می کند.

مکان هایی که از حوله های استخری استفاده می شود شامل: استخرها، سالن های ورزشی و باشگاه ها و … می باشند. خرید و فروش انواع آن به صورت حضوری و غیر حضوری در نمایندگی ها و سایت های معتبر صورت می گیرد.

حوله های استخری از عرض زیادی برخوردار هستند تا پوشیدن آن ها برای مشتری راحت تر باشد و به راحتی بتواند بدن را خشک کند.

مرکز تولید حوله یکبار مصرف استخری در ایران

مرکز تولید حوله یکبار مصرف استخری در ایرانتولیدکنندگان حوله یکبار مصرف در ایران سالانه مقادیر بسیار زیادی از این محصولات را تولید و راهی بازار می کنند. این نوع حوله ها عاری از هرگونه تار و پود می باشند و اساس این محصولات بر گرفته شده از پارچه اسپاس لس می باشد. این پارچه ها قدرت جذب آب بالایی دارند و بسیار باکیفیت هستند.  در حالت کلی اسپان باند به نام های دیگری همچون: پارجه یکبار مصرف، بودن بافت بی بافت، نبافته، لای های سوزنی، نبافته های سوزنی و یا نبافته های اسپان نیز شناخته می شوند.

انواع حوله یکبار مصرف برای استفاده در مراکزی از جمله هتل ها، استخرها، درمانگاه ها،سالن های زیبایی، مسافرخانه ها، سالن های ماساژ و … با بهترین کیفیت تولید و ارائه می شود. عرضه مستقیم حوله توسط شرکت های تولید کننده صورت می گیرد . معمولا این شرکت ها سفارشات عمده مشتری را قبول می کنند و حوله را با قیمت پایین و مقرون به صرفه ای به مشتری ارائه می کنند که در خرید و فروش هایی که به شکل کلی انجام می شود خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب می شود.

همچنین بسیاری از شرکت ها برای راحتی و رفاه مشتری سایت هایی را راه اندازی کرده اند تا مشتری به آسانی بتواند محصول مورد نیاز را با هزینه اندک و در مدت زمان کوتاه خریداری نماید که بسیاری از متقاضیان از روش خرید اینترنتی استقبال زیادی می کنند زیرا در وقت و هزینه صرفه جویی خوبی می شود.

لیست قیمت بهترین حوله های ایرانی در بازار

لیست قیمت بهترین حوله های ایرانی در بازارعوامل مختلفی بر قیمت روز حوله ایرانی تأثیرگذار هستند که عبارتند از:

  • سایز و ابعاد حوله
  • طرح و مدل حوله
  • نوع حوله
  • کیفیت
  • برند
  • شرکت تولید کننده
  • نحوه خرید و فروش
  • میزان جذب آبگیری و …

قیمت خرید اینترنتی حوله بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. ابتدا اعتماد به سایت و فروشگاه های اینترنتی کار سختی بود؛ اما امروزه با ارائه محصولات باکیفیت و مرغوب همچنین قیمت ارزان به خوبی توانسته اند اعتماد و رضایت مشتری را جلب کنند. قیمت ها با توجه به کیفیت و مدل متفاوت است . هرچه کیفیت بالاتر باشد ارزش بیشتری دارد. مشتری با سفارش محصول از سایت آن را درب منزل تحویل می گیرد که این امر بازدهی فروش را بالاتر می برد.

فعال ترین کارخانه تولید حوله در اصفهان

فعال ترین کارخانه تولید حوله در اصفهانیکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده انواع حوله در اصفهان می باشد که با استفاده ار تجهیزات پیشرفته و مدرن با بهترین مواد اولیه و بهره وری از پرسنل مجرب انواع حوله را تولید و برای فروش روانه بازار می کند که علاوه بر فروش در بازار داخلی با ضمانت کیفیت به کشورهای خارجی صادر می شود که به دلیل کیفیت مرغوب در بازارهای کشورهای خارجی نیز بسیار پرفروش می باشد.

شرکت های تولید حوله استخری با ارتقا کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید سعی می کنند تا رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند. نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف کشور به صورت حضوری و غیر حضوری انواع حوله را با قیمت مطلوب و کیفیت بالا در اختیار مشتری قرار می دهند.

بازار خرید حوله به دلیل کاربردی بودن این محصول در زندگی روزمره بسیار پررونق است و انواع مختلف دستی، حمام، استخری، پالتویی، تن پوش، هتلی، یکبار مصرف، تبلیغاتی و … برای کاربرد و استفاده های مختلف در مکان های گوناگون با بهترین کیفیت در مراکز خرید معتبر و نمایندگی ها ارائه می شود.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید