مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =

فروش حوله دستی در اصفهان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

چه نکاتی را باید انتخاب حوله دستی مد نظر قرار داد؟ جنس حوله های دستی تولیدی هما مرکز فروش حوله دستی در اصفهان
فروش حوله دستی در اصفهان: 09129172586

آیا با انواع حوله های آشنایی دارید؟ آیا می دانید چه نوع حوله های وجود دارد و کدام یک از همه پر فروش تر است؟ و یا آیا می دانید چگونه می توانید با ارزان ترین قیمت بهترین حوله ها را خریداری کنید؟ دز مورد قیمت ها چه؟ آیا می دانید فروش حوله دستی در اصفهان چگونه است؟

پس ما با همراه باشید تا در این باره اطلاعات بیشتری به دست آورید و بتوانید بهترین تجربه خرید را با ما تجربه کنید. آنچه تولیدی هما برای فروش حوله دستی در اصفهان و فروش هر نوع دیگر از محصولات خود آماده ارائه کرده است را مقایسه و سپس خودتان قضاوت کنید.

استفاده از برترین مواد اولیه برای به کار گیری تولید، در کنار توجه به نوع هتل شما و بودجه مصرفی از طرف شما عزیزان، سبب شده است تا انتخاب برای خریداران آسان تر و جذاب تر باشد.

تولید هما به جهت آسان تر کردن فروش حوله دستی در اصفهان شرایط فوق العاده ای را پیشنهاد خواهد داد. اصلی ترین ویژگی خرید از این تولیدی، قیمت ارزان تر آن، تحویل سریع، استفاده از بهترین الیاف و یا الیاف پیشنهادی مشتری است.

می توان نتیجه گرفت که اگر واقعاً به دنبال ایجاد رقابت و تفاوت با سایر رقیب های خود هستید، پس برای یک بار با بهترین تولیدی ها هماهنگی لازم را به عمل آورید تا بتوانید همیشه از مزایای این شرکت ها استفاده کنید.

در ادامه مباحثی در حواشی فروش حوله دستی در اصفهان و نکاتی در مورد بهترین نوع حوله های دستی، بحث خواهد شد.

فروش حوله دستی در اصفهان : 09129172586
فروش حوله دستی در اصفهان: 09129172586

چه نکاتی را باید انتخاب حوله دستی مد نظر قرار داد؟

تشخیص کیفیت یک نوع حوله از حوله های دیگر کار چندان سختی نیست. تنها کافیست یک بار آن را لمس کنید تا به جنس الیاف آن پی ببرید. در این صورت است که نرمی و وزن آن را متوجه خواهید شد.

هرچه یک حوله نرم تر باشد، استفاده از آن دلچسب تر و خوشایند تر است. حوله های نرم، آسیبی به بافت بدن وارد نمی کنند و پوست را لطیف تر خواهند کرد. علاوه براین، وزن حوله ها نیز بسیار مهم است که چقدر باشد.

یعنی می توان گفت که نکته مهم در هنگام خرید حوله وزن آن ها است. وزن یک حوله به پوند در هر 10 اندازه گیری می شود، بنابراین مقایسه محصولات مشابه با هم بسیار مهم است.

حوله های که بین 15 تا 20 پوند در هر 10 وزن دارند، در مقایسه با حوله های نازک تر که فقط 5 تا 10 پوند وزن دارند، بسیار سنگین تر هستند. هرچه وزن حوله سنگین تر باشد، جاذب بیشتر و احساس لوکس بودن آن نیز بیشتر خواهد بود.

در این راستا، تولیدی ها حوله ها را در سه وزن تولید می کنند که با توجه به سلیقه و نظر مشتری می توان آن ها را سفارش داد.

این دسته بندی شامل:

  • سبک وزن

حوله های سبک معمولاً بین 5-10 پوند در هر 10 وزن دارند. این نوع از حوله ها یک انتخاب عالی اقتصادی برای مسافرخانه ها، هتل های کوچک، سالن های بدنسازی یا کلوپ های ورزشی هستند.

  • وزن متوسط

حوله های که معمولاً بین 10-15 پوند در هر 10 وزن دارند. آن ها یک انتخاب استاندارد عالی برای هتل های متوسط و مکان های بهداشتی هستند.

  • وزن سنگین

حوله های سنگین وزن معمولاً بین 15-20 پوند در هر 10 وزن دارند. این نوع از حوله ها بسیار نرم و ضخیم هستند. الیاف نرم این نوع سبب می شود طرف داران آن بیشتر باشد. این مدل از حوله ها یک انتخاب شیک و عالی برای هتل های لوکس، سرویس بهداشتی رستوران های بزرگ و استراحت گاه ها هستند.

فروش حوله دستی در اصفهان: 09129172586
فروش حوله دستی در اصفهان: 09129172586

جنس حوله های دستی تولیدی هما

همانطور که بیان شد، اگر به دنبال یک حوله دستی فوق العاده و لوکس برای منزل خود می گردید، به وزن آن دقت کنید. علاوه براین، جنس الیاف به کار رفته در حوله نیز بسیار مهم است. حوله های دستی که مرغوب هستند، از نخ های مخصوص پنبه ای ساخته شده اند و نهایت راحتی را برای استفاده مهمانان فراهم می کنند.

همچنین می توان این نوع حوله ها را با از انواع نخ های پنبه ای و مخلوط های پلی استر پنبه ای نیز تهیه نمود. یا حتی در رنگ بندی های بی شمار که البته در رنگ سفید، تمیز و متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی اکثر خانه ها خواهد بود.

به علاوه، حوله ها می توانند حاشیه بادامک یا حاشیه ضعف داشته باشند. این حاشیه ها بستگی به سلیقه سفارش دهنده و حتی سلیقه مشتری آن ها دارد.

فروش حوله دستی در اصفهان : 09129172586
فروش حوله دستی در اصفهان : 09129172586

مرکز فروش حوله دستی در اصفهان

با توجه به هر آنچه در مورد تولید حوله های دستی تا کنون گفته شد، انتخاب برای شما آسان تر شده است. اکنون شما می دانید که تولیدی هما تنهای یک تولیدی به جهت فروش حوله های خود نیست. بلکه با روند محاسبه حوله های که تولید می کند و ایجاد این بخش که مشتری بتواند با سلیقه خود عمل کند، متفاوت بودن خود را به اثبات رسانده است.

می توان گفت، تولیدی هما یکی از مرکز های اصلی فروش حوله دستی در اصفهان و سایر شهرستان ها است. دلیل این دامنه گسترده فروش هم، در نظر گرفتن مشتری ها است.

شما می تواند هر مدل از حوله، با هر رنگی، با هر جنسی، با هر کیفیت و وزنی را سفارش دهید. به همین جهت برای ساده تر شدن خرید خود خواهشمندیم با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید و حوله های خود را آنگونه که می خواهید، سفارش دهید.

باور داشته باشید که خرید شما همان خرید رویایی است که مدت ها به دنبال آن بوده اید. ناگفته نماند که تولیدی هما به جهت کسب اعتماد هرچه بهتر و بیشتر مشتریان خود اقدام به ضمانت فروش های خود کرده است. پس در صورتی که در بین سفارش های خود حتی یک مورد مشکل دار مشاهده نمودید، آن را با پرسنل و کارشناسان ما در میان بگذارید تا سریعا بررسی و تعویض صورت گیرد.

خلوص نیت ما در فروش حوله های دستی و سایر حوله ها، تنها راه پیشرفت در این عرصه تا به اکنون بوده و خواهد بود. در بخش نظرات و پیشنهادات سایت نیز می توانید هر سوال و نظری که دارید را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در اولین و سریع ترین فرصت پاسخگوی پرسش های شما عزیزان باشیم.

فروش حوله دستی در اصفهان: 09129172586
فروش حوله دستی در اصفهان: 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید