مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =

قیمت عمده حوله استخری بچه گانه در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پخش عمده حوله استخری طرح خرگوش در مشهدفروش عمده حوله استخری نانو با پایین ترین قیمتخرید اینترنتی حوله استخری طرح دار با بهترین کیفیتشرکت تولید کننده انواع حوله دستی در اصفهانلیست قیمت روز حوله استخری زنانه و مردانه در بازارصادرات بهترین حوله های ایرانی به کشور های خارجی

قیمت عمده حوله استخری در تهران، بسیار ارزان تر از فروش تکی آن می باشد. انواع حوله استخری بچه گانه با جنس نانو و بهترن کیفیت در بازار موجود می باشد. تولید کنندگان حوله استخری، محصولات خود را در داخل و خارج از کشور با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند.

قیمت عمده حوله استخری بچه گانه در تهران

پخش عمده حوله استخری طرح خرگوش در مشهد

پخش عمده حوله استخری طرح خرگوش در مشهد

حوله های استخری با طرح خرگوش از جنس الیاف میکروفایبر تولید شده اند و به دلیل جنس نرم و لطیف، تنوع رنگ، طرح خرگوش، جذب آب بالا و شستشوی راحتی که دارند بسیار پر طرفدار هستند. این حوله جز ملزومات یک خانه مرتب و تمیز برای یک کدبانو است. بخاطر جذب آب بالا برای خشک کردن ظرفها و سطوح خانه و همچنین خشک و پاک کردن میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت این نوع حوله به قدری است که برای تمیز کردن سطوح کابینت و کمد نیز استفاده می شود. شستشو و استفاده مکرر باعث تغییر رنگ و حالت آنها نشده و تا مدتها کیفیت آنها حفظ می شود. به دلیل دوردوزی شدن این حوله ها، الیاف آن از هم جدا نشده و نخ کش نمی شود.

این حوله ها در سه سایز تولید می شود:

  • سایز کوچک 30 * 30 سانتی متر
  • سایز متوسط 40 * 40 سانتی متر
  • سایز بزرگ 25 * 50 سانتی متر

که بسته به نیاز برای مکانهای مختلف استفاده می شود.

فروش عمده حوله استخری نانو با پایین ترین قیمت

فروش عمده حوله استخری نانو با پایین ترین قیمت

قیمت حوله استخری نانو بسیار ارزان بوده و همینطور بسیار پر فروش می باشد. زیرا الیافی که در آن استفاده شده جذب آب بسیار بالایی دارد. این نوع حوله ها به دو صورت حوله استخری نازک و ضخیم تولید می شوند. همچنین به دلیل نرم و لطیف بودن می توان به عنوان حوله استخری کودک نیز استفاده گردد. خشک کردن کودکان در مدت زمان کوتاه فقط از حوله های استخری نانو بر می آید. حتی می توان این حوله ها را در مکانهایی مانند استخر، سالن ورزشی و باشگاه استفاده کرد.

فروش حوله استخری نانو به صورت عمده در طرح و رنگ متنوع با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می گیرد. از دلایل دیگر مناسب بودن قیمت حوله استخری نانو این است که در اندازه های مختلف ارائه می شود. شما می توانید سایز حوله را به اندازه دلخواه خود سفارش دهید. تهیه حوله های استخری نانو به صورت عمده بسیار به صرفه می باشد.

خرید اینترنتی حوله استخری طرح دار با بهترین کیفیت

خرید اینترنتی حوله استخری طرح دار با بهترین کیفیت

بازار خرید حوله استخری به صورت اینترنتی بسیار رواج دارد. چرا که می توان با دیدن همه رنگها و طرح ها در کنار هم حوله مورد علاقه خود را انتخاب کرد. همچنین در فروشگاه آنلاین حوله، اطلاعاتی درباره جنس و ابعاد حوله خواهید دید که به شما در انتخاب حوله مورد نیازتان کمک خواهد کرد. تمام اینها در کنار تخفیفات ویژه و دور بودن از شلوغی بازار باعث شده تا علاقه به خرید اینترنتی این محصول در متقاضیان افزیش یابد. تولید کنندگان حوله استخری طرح دار با توجه به ذوق و سلیقه و نیاز بانوان سعی کرده اند، تنوع طرح و رنگ این حوله ها را بالا برده تا به خانه جلوه زیبایی ببخشند. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا با دقت فراوان از میان این همه تنوع، انتخاب دلخواهتان را داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین قیمت سفارش خود را درب منزل خود تحویل بگیرید.

شرکت تولید کننده انواع حوله دستی در اصفهان

شرکت تولید کننده انواع حوله دستی در اصفهان

قیمت عمده حوله دستی ارزان تر از قیمت خرید به صورت تکی می باشد. این نوع حوله ها بر اساس ابعاد، جنس، رنگ، طرح، کیفیت و در تعداد مشخص بسته بندی می شوند و قیمت آنها بسیار مناسب می باشد. کاربرد این حوله ها بسیار زیاد است و تولید کنندگان این را به خوبی می دانند. به همین خاطر برخی شرکتها در اصفهان به تولید انواع حوله از جمله حوله دستی پرداخته اند و محصولات خود را به فروشگاه های معتبر در اصفهان عرضه می کنند. برخی از این شرکتها سالهاست که در زمینه تولید حوله فعالیت دارند و تماما تلاش می کنند تا بهترین باشند. شما می توانید برای خرید هر نوع حوله ای به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. در این مرکز فروش انواع حوله با هر رنگ و هر طرحی موجود می باشد که با دیدن جنس و ابعاد آن ها حوله مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید و با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرید.

لیست قیمت روز حوله استخری زنانه و مردانه در بازار

لیست قیمت روز حوله استخری زنانه و مردانه در بازار

حوله های استخری از جنس نانو بوده و قدرت جذب بالایی
دارند. قیمت ست حوله استخری زنانه و مردانه با توجه به جنس و تنوع طرح و رنگ آن متفاوت
است. استخر،سالنهای ورزشی، باشگاه ها و … در تابستان متقاضیان خاص خودش را دارد که هر کدام از آنها به یک حوله استخری نیاز دارند. به خاطر تنوع در طرح، حوله های استخری بسیار مشتری پسند بوده و برای زنان، مردان و حتی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید که حوله های تولید شده با نخ رینگ و اوپن، قدرت جذب بسیار بالا تری دارند. تولید حوله های استخری در مدل های گوناکون باعث شده تا در مکان های مختلف کاربرد داشته باشد.

مدل های مختلف حوله های استخری عبارتند از:

  • حوله هتلی استخری
  • حوله تن پوش اسخری
  • حوله دکلته استخری
  • حوله رکابی استخری
  • حوله تبلیغاتی استخری
  • حوله نیم تنه استخری

با توجه به نام آنها متوجه خواهید شد که تمام آن ها برای استفاده در باشگاه و استخر مناسب است.

صادرات بهترین حوله های ایرانی به کشور های خارجی

صادرات بهترین حوله های ایرانی به کشور های خارجی

بهترین حوله صادراتی ایرانی، حوله های نانو می باشند. این حوله ها به دلیل ضد قارچ و ضد میکروب بودن هیچ حساسیتی در رده های سنی مختلف ایجاد نمی کند. این حوله های آنتی باکتریال بوده و 100% از الیاف پنبه تولید شده اند و به همین دلیل آب بیشتری را به خود جذب می کنند. یکی از تولید کنندگان این نوع حوله در مشهد توانسته حوله نانو را به عراق و کانادا صادر کند. حوله های تبلیغاتی تبریز به کشورهایی مثل کویت و عراق صادر می شود. حوله های تبلیغاتی در قالب معرفی و گسترش کسب و کار  و عموما به عنوان هدیه به برخی از مشتریان ارائه می شود. با انتخاب کردن حوله به عنوان هدیه تبلیغاتی مشخصات فرد و یا ارگان سفارش دهنده از جمله جنسیت، سن و اندازه و یا مشخصات دیگر تفاوتی نخواهد داشت. به این صورت با استفاده از یک کالای تبلیغاتی، محدوده وسیعی از مشتریان در قشر های مختلف را خواهید داشت.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید