مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

لیست قیمت حوله سربند صادراتی در بازار ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

عرضه مستقیم حوله سربند بچه گانهقیمت خرید انواع حوله سربند در بازاربازار خرید حوله دستی طرحدار در مشهدصادرات حوله های سربند مردانه و زنانه به کشور عراقمعتبرترین مرکز تولید انواع حوله مرغوب در ایران

حوله های سربند در اندازه های مختلف و برای هر دو جنس زن و مرد تولید می‌شوند. حوله های سربند طرح ها و رنگ های مختلفی دارند که با توجه به سنین مختلف می توان رنگ های آن را انتخاب نمود تا برای مصرف کنندگان جذابیت بیشتری داشته باشند. حوله سربند صادراتی نیز بر طبق ویژگی های گفته شده به کشورهای مختلف صادر می شوند. 

این نوع حوله ها را که بیشتر از نوع نخ های غیر پلاستیکی بافته می شوند، جنس آن ها باید پنبه ای و یا پشمی باشد تا ضخامت و نرمی آن ها بیشتر باشد و ریز تر بافته شوند، بهتر است. حوله های سربند باید طوری بافته شوند که باعث اذیت و آزار مصرف کننده نگردد و طول عمر آن ها بیشتر باشد.

لیست قیمت حوله سربند صادراتی در بازار ایران

عرضه مستقیم حوله سربند بچه گانه

عرضه مستقیم حوله سربند بچه گانهبازار حوله بچه گانه در سالهای گذشته، در ایران و کشور های همجوار رونق زیادی داشته است.  نمی توان خانواده ای را پیدا کرد که این نوع حوله ها جز وسایل ضروری آن ها نباشد. حوله های سربند بچه گانه انواع دخترانه و پسرانه دارند که از نظر رنگ بندی و طرح تفاوت هایی با هم دارند. حوله سربند دخترانه مشتریان زیادی داشته است و بسیار از فروشنده ها شنیده شده است که فروش حوله های سربند دخترانه بسیار بیشتر از اجناس دیگر پوشاک فروشی ها می‌ باشد.

حوله های سربند بچه گانه هر چه جنس آن ها نرم تر و ظریف تر باشند، بیشتر عرضه می‌ شوند. بچه ها بیشتر استحمام را نیاز دارند، لذا مصرف این حوله ها که مربوط به بچه ها می باشد رونق زیادی دارند. باید به رنگ ها و شکل های آن ها توجه شود تا برای بچه ها جذابیت بیشتری داشته باشند و به آسانی قبول کنند که از آن ها استفاده نمایند. 

قیمت خرید انواع حوله سربند در بازار

قیمت خرید انواع حوله سربند در بازارقیمت حوله ایرانی نسبت به حوله های خارجی ارزان تر بوده است و آسان تر به دست مصرف کننده می رسد. به طوری که همه توانایی خرید آن را دارند. هر چه کیفیت جنس بالاتر باشد، بیشتر خریدار دارد. خریدار حوله سربند به جنس و کیفیت و رنگ و قیمت آن توجه زیادی می کند.

هر چه رنگ های آن شاد تر و جذاب تر باشند و قیمت آن طوری باشد که خریدار به راحتی قدرت خرید آن را داشته باشد، مشتریان بیشتری دارد. فروش حوله سربند در داخل و خارج کشور بسیار آسان بوده و در فصول مختلف سال به فروش می رسند.

هر چه هوا گرم تر باشد، مردم باید بیشتر استحمام کنند لذا نیاز آن ها به حوله های سربند بیشتر بوده پس در فصول گرم سال بیشتر به فروش می‌ رسند. در هنگام خرید حوله ها باید به جنس و کیفیت نخ حوله بسیار توجه نمود.

قیمت بالای حوله به معنای کیفیت بالای آن نیست، آن چه که مورد توجه می باشد نوع مواد اولیه‌ ای است که کارخانه بافندگی از آن استفاده کرده است.

حوله های سربند بسته به ویژگی‌ های متفاوتی دسته بندی می شوند، از جمله: حوله های سربند مردانه، حوله های سربند زنانه، حوله های سربند بچه گانه. تفاوت حوله های سربند مردانه و زنانه اغلب در رنگ بندی آن ها است و در حوله های سربند مردانه از رنگ های تیره تری استفاده می شود. همچنین انواع حوله ها بر حسب رنگ و طرح و جنس حوله ها نیز دسته بندی می شوند. قیمت حوله های سربند همواره تابع کیفیت آن ها است و تولید کنندگان بر اساس پارامتر های زیادی قیمت حوله ها را تعیین می کنند.

بازار خرید حوله دستی طرحدار در مشهد

بازار خرید حوله دستی طرحدار در مشهدمشهد یکی از شهر های مقدس است که مرقد امام رضا علیه السلام در آن واقع شده است و مسلمانان جهان از کشور های دور و نزدیک به قصد زیارت به این شهر می آیند.

زائران از این شهر سوغات هایی با خود می برند. حوله های دستی کوچک با ظرافت و زیبایی بی نظیری بافته شده و در رنگ های مختلف سلیقه ی خریداران را بالا می برد و این حوله ها بازار بسیار خوبی در این شهر مقدس دارند. بهترین حوله دستی حوله ای است مستطیلی شکل به ابعاد مناسب که نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک باشد.

شرکت پخش حوله باید یک شرکت نام دار و مشهور و خوش نام باشد و به صورت انبوه این جنس را تولید می کند و مستقیم به بازار عرضه کند تا از واسطه ها و قیمت بالای آن جلوگیری شود.

زیرا هر چه که قیمت جنس پایین تر باشد و کیفیت بالایی داشته باشد، خریداران بیشتری به خود جلب می‌ کند. حوله های دستی باید توسط شرکت های معتبر توزیع و به بازار عرضه گردند و بازرسان شرکت بر عرضه ی آن در بازار خرده فروشان نظارت داشته باشند تا از جنس و قیمت آن سو استفاده نشود و عین کالای صادر شده در بازار به دست مصرف کننده برسد.

صادرات حوله های سربند مردانه و زنانه به کشور عراق

صادرات حوله های سربند مردانه و زنانه به کشور عراقکشور عراق یکی از کشور هایی است که با ایران مرز مشترک بسیار زیادی دارد و کارخانه های بسیار کمی در آن وجود دارد. کشور ایران یکی از کشور هایی است که دارای کارخانه‌ های ریسندگی و بافندگی زیادی می باشد و از نظر تولید حوله سربند مشهور و نام دار است و در سطح جهانی مقام خود را حفظ نموده است و بازار خوبی در عراق پیدا کرده است.

مردم عراق به استفاده از حوله های سربند ایرانی بسیار علاقه مند بوده و حوله های سربند ایرانی را از بهترین و مرغوب ترین حوله ها می‌ دانند. زیرا همیشه بهترین حوله ها جزو کالاهای صادراتی بوده اند. مناطق عرب نشین از حوله های ایرانی زیاد استفاده می‌ کنند. حوله های سربند هر چه ارزان تر باشند، مشتریان بیشتری دارند. برای تهیه ی حوله سربند ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و ارزان ترین و با کیفیت ترین حوله ها را در کم ترین زمان ممکن به صورت آنلاین خریداری کنید. 

معتبرترین مرکز تولید انواع حوله مرغوب در ایران

معتبرترین مرکز تولید انواع حوله مرغوب در ایرانشرکت های ایرانی انواع حوله ها را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. حوله ها انواع مختلفی دارند، از جمله: حوله های سربند، انواع حوله پالتویی، حوله های دستی و حوله های معمولی. یکی از این حوله ها حوله های پالتویی هستند که برای سنین مختلف در سایز های متفاوت تولید می شوند، حوله های پالتویی بهتر است نرم و ضخیم باشند و هر چه مرغوبیت جنس بالاتر باشد، عرضه ی آن زیادتر بوده و بر جمعیت مصرف کنندگان افزوده می‌ شود.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید