مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =

پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهرانمزیت های حوله های استخری تبلیغاتیانواع حوله استخری تبلیغاتی با کیفیتبهترین مرکز پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهران

پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهران

پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهران یکی از مسیر های کاری تولیدی حوله هما است که با استقبال فوق العاده ای از طرف شرکت ها، کمپانی ها، ادارات، استخر های تفریحی و ورزشی و سمینار ها مواجه شده است. این قبیل  از حوله ها به واسطه قدرت عالی که در ارائه تبلیغات دارند، توانسته اند به خوبی کارایی و توانایی عملکردی خود را نشان دهند.

تولید هما با پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی توانسته است روش نوینی در انجام تبلیغات مستمر داشته باشد. آن هم با روند فوق العاده قیمیتی که در دستور کار فروش خود ایجاد کرده است. منظور از این روند، یک لیست فوق العاده از قیمت های باور نکردنی برای انواع و اقسام حوله است که در این تولیدی ساخته می شود. قیمت های که قدرت خرید عمده شما عزیزان را در حد عالی بالا برده است و این مزیت را ایجاد نموده است تا در صورت تمایل تعداد خرید را افزایش دهید.

توجه به قیمت زمانی معنا خواهد داشت که بدانید تولیدی حوله هما علاوه بر پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهران در سایر شهرستان ها و استان ها هم این منوال را اجرا خواهد کرد. همچنین دلیل این پر فروش بودن و پر تقاضا بودن، علاوه بر قیمت مناسب و نزولی، کیفیت فوق العاده حوله های ان است.

این قیمت و کیفیت برای هر نوع حوله تبلیغاتی، حمامی، لوکس، دستی و سایر مدل ها لحاظ شده است. تنها کافیست نوع و مدلی که می خواهید را به ما بگوید و قیمت و کیفیت ما را مشاهده کنید تا از این پس ما را برای همیشه در کنار خود داشته باشید. با شماره همراه مشاوره فروش ما تماس بگیرید و حوله های استخری تبلیغاتی خود را به ما بسپارید.

مزیت های حوله های استخری تبلیغاتی

همان طور که در مقدمه عنوان شد، حوله های تبلیغاتی استخری را می توانید برای شرکت ها، کمپانی ها، ادارات، استخر های تفریحی و ورزشی و سمینار ها مورد استفاده قرار دهید. منظور این است که نیازی نیست واقعاً به نوع حوله تبلیغاتی از جهت تبلیغ خود توجه بخصوص کنید و این دید را داشته باشید که حوله های تبلیغاتی استخری تنها برای تبلیغات در استخر ها به درد بخور هستند.

این یک اشتباه است. با یک مثال ساده نشان خواهیم داد که حوله های تبلیغاتی استخری هما برای هر مکان و اجلاس می توانند استفاده شود و نتیجه مطلوب را ایجاد کند. فرض کنید شما صاحب یک مدرسه یا آموزشگاه هستید. با انتشار لوگو و عنوان خود بر روی حوله های استخری تبلیغاتی می توانید نسل جوان و شاد و والدین مرفه را به سمت مدرسه یا آموزشگاه خود بکشانید.

یا این که شما دارای یک بند خاص لوازم خانگی هستید. با ارائه لوگو و خدمات خود بر روی حوله های استخری می توانید از اندازه فوق العاده این نوع از حوله ها برای چاپ محتوای که نیاز دارید بهره ببرید. توجه داشته باشید که استخر ها و ساحل ها مکان های هستند که شما با افراد شاد، سرزنده و ورزشکار طرف هستید. افرادی که کنجکاو و علاقمند به فعالیت های جدید و خاص هستند.

حوله های تبلیغاتی استخری می تواند به واسطه امکان تولید با رنگ ها و طرح های کودکانه نیز، قشر خاصی از افراد با رده سنی خاص را هدف تبلیغات شما قرار دهد که بسیار هوشمندانه خواهد بود. محدودیت برای عملکرد و درخواست تولید حوله های تبلیغاتی به تولیدی حوله هما وجود ندارد. انتخاب در کل در دست شماست و درصورت نیاز به مشاوره، واحد فروش ما به صورت ۲۴ ساعته و رایگان در اختیار شما عزیزان است.

انواع حوله استخری تبلیغاتی با کیفیت

حوله های تبلیغاتی استخری انواع و اقسام گوناگونی دارد. این نوع ها در وهله اول منوط به اندازه حوله ها است. در اصل حوله های استخری دارای ابعاد بزرگی هستند. اما این ابعاد برای چاپ تبلیغات در صورتی به صورت کامل به کار گرفته می شود که طرح و لوگوی شما به انتخاب و سلیقه شما نیازمند آن باشد.

شما می توانید در اندازه اصلی این نوع از حوله ها تغییر ایجاد کنید. علاوه براین، حوله های تبلیغاتی استخری مانند حوله های استخری عادی هستند و از تقسیم بندی و دسته بندی این نوع حوله ها پیروی می کنند. تنها تفاوت موجود در این است آورده است.

می توان گفت حوله های استخری تبلیغاتی را با توجه به نوع تبلیغ آن که برای افراد مذکر، مونث و یا هر دو است، می شود دسته بندی کرد. همچنین می توان با توجه به اینکه اندازه لوگو و طرح چقدر است سایز آن را هم تغییر داد. همچنین حوله های تبلیغاتی استخری کودکانه نیز وجود دارد. این مدل هم اندازه کوچک تری دارد هم اینکه رنگ بندی فوق العاده شاد و کودکانه استفاده می شود.

علاوه براین حوله های تبلیغاتی استخری، این توانایی را دارند که در بسته بندی های کوچک و همراه اقلام دیگر قرار بگیرند. با این کار به پک هدیه ای که شما به افراد می دهید، یک نمای شیک و خواستنی می دهید. نهایتا تمایل افراد برای دریافت این پک و مشاهده تبلیغات شما بیشتر خواهد  بود.

حوله های استخری تبلیغاتی دارای ضخامت کم تری هستند. همین امر موجب می شود تا چاپ تبلیغات بر رویان ها هم ثابت تر و ماندگار تر باشد. این یعنی تداوم تبلیغات شما به صورت چند ساله و مستمر.

بهترین مرکز پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهران

تولیدی حوله هما از معتبر ترین تولیدی های موجود در کشور است که سفارشات مشتریان را با مزیت های عالی خود، به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. با وجود تولیدی حوله هما شما دیگر نیازی نیست ساعت ها در حال جست و جو برای یافتن بهترین مرکز پخش انواع حوله استخری تبلیغاتی در تهران و سایر شهر ها باشید. تمامی آنچه که می خواهید با هر طرح، رنگ و شکل و شمایلی که باشد، تولیدی هما آن را برآورده می کند.

از مزیت های فوق العاده ای که تولیدی حوله هما برای مشتریان خود در نظر دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قیمت فوق العاده ارزان تر نسیت به سایر مراکز توزیع و تولیدی های حوله
  • کیفیت عالی حوله ها از نظر چاپ تبلیغات، ثبات رنگ و الیاف خام به کار رفته
  • طراحی دقیق و مشابه لوگو و برند شما
  • قبول سفارش و ارسال به سراسر کشور
  • تحویل سریع حوله ها بدون در نظر گرفتن تعداد عمده آن و سخت بودن طرح در کم ترین زمان ممکن
  • ضمانت ثبات رنگ تمامی حوله های تولید شده در تولیدی حوله هما
  • و … .

شما عزیزان که قصد سفارش حوله های تبلیغاتی استخری را از تولیدی هما دارید، تنها کافیست با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید و بهترین سفارش تبلیغاتی خود را از ما دریافت کنید. مشاهده نمونه های کاری ما، یکی از راه ها به نتیجه رسیدن سریع شما عزیزان است.

پس زمان خود را از دست ندهید و با واحد مشاوره و فروش ما تماس بگیرید تا هرچه سریع تر وارد مسیر پیشرفت و توسعه فروش خود شوید. در صورت داشتن هر گونه سوالی در هر بخش تولید، قبل و بعد از آن، می توانید ازسایر راه های ارتباطی، با ما در میان بگذارید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید