مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

قیمت روز حوله استخری مردانه و زنانه در سال 98

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید حوله استخری مردانه با نازلترین قیمتلیست قیمت انواع حوله استخری در بازارانواع رنگ حوله پالتویی استخری موجود در بازارفروش بهترین مدل حوله استخری با قیمت استثناییکارخانه تولید کننده انواع حوله حمامی درجه یک در یزدصادرات حوله های استخری نازک به کشور های خارجی

قیمت روز حوله استخری 98 بسته به کیفیت محصول و انواع این حوله ها متفاوت می باشد. البته باید توجه داشته باشید که خرید عمده و مستقیم محصول در کاهش قیمت خرید آن تاثیر دارد.

قیمت روز حوله استخری مردانه و زنانه در سال 98

خرید حوله استخری مردانه با نازلترین قیمت

خرید حوله استخری مردانه با نازلترین قیمتوقتی افراد قصد خرید حوله استخری زنانه یا مردانه را دارند، اولین نکته‌ ای که به آن توجه می کنند زیبایی این حوله ها است زیرا این نوع حوله می تواند بهترین همراه افراد در سفرها باشد.
تنوع مدل های گوناگون و سایز های مختلف حوله موجب شده است که این محصول در زندگی امروزه بسیار پر استفاده باشد. به طور کلی باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین کاربرد های حوله استخری، برای باشگاه ها، استخر ها و سالن های ورزشی می باشد. با این وجود مشاده می شود که حوله های استخری هم حجم کمی داشته و هم کاملا سبک و کم حجم است تا به راحتی در ساک ورزشی جا شود.

زیبایی و لطافت این حوله ها نیز از جمله دیگر مواردی است که بسیار مورد توجه افراد قرار می‌ گیرد. نکته دیگر در خرید انواع حوله استخری اندازه این حوله ها می باشد. به طوری که باید بدانید بیشتر حوله های استخری با الگوی دکلته طراحی شده که معمولاً در طول های بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانتی متر توزیع می‌ شود.

و اما طرح و رنگ این حوله ها از دیگر مواردی است که خریداران به آن توجه زیادی می کنند به صورتی که باید بدانید این حوله ها به صورت تاپ ساده و چاپی با طرح‌ های تروپیکال یا خطوط رنگی ارائه شده و اشخاص می‌ توانند متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. در این بین طبیعتا رنگ های تیره تر می تواند بیشتر مورد توجه آقایان قرار گیرد. در این جا اگر قصد خرید این حوله ها با قیمت مناسب را داشتید میت وانید از تولیدی های بزرگ اقدام به تهیه حوله استخری مردانه و زنانه نمایید.

لیست قیمت انواع حوله استخری در بازار

لیست قیمت انواع حوله استخری در بازاربا توجه به متعدد بودن انواع حوله های استخری مشاهده می شود که این نوع حوله در قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می‌ رسد.

لیست قیمت حوله استخری هر روزه شاهد تغییراتی می باشد که افراد می توانند جهت اطلاع از به روز ترین قیمت این محصول با مشاورین فروش آن در ارتباط باشند. در اینجا اگر بخواهیم انواع حوله های استخری را در دسته های مختلفی قرار دهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حوله استخری پالتویی
  2. حوله استخری دکلته
  3. حوله نیم تنه استخری
  4. حوله تبلیغاتی استخری
  5. حوله استخری تن پوش

انواع رنگ حوله پالتویی استخری موجود در بازار

انواع رنگ حوله پالتویی استخری موجود در بازارهمانطور که گفته شد در خرید حوله پالتویی استخری و دیگر انواع این محصول علاوه بر اینکه باید به کیفیت و جنس این حوله ها توجه داشت، طبیعتاً طرح و رنگ آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. معمولاً می‌ توانید این حوله را با دیگر وسایل مورد استفاده در حمام ست کرده تا رنگ جذاب تری داشته باشد.

همچنین در خصوص جنس این حوله ها توجه داشته باشید حوله هایی که از میزان پنبه بیشتری برخوردار باشند علی‌ رغم اینکه جذب آب آن بالاتر است، وزن سبک تری داشته و بسیار نرم و لطیف می باشد. از طرفی باید بدانید این حوله ها قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

و اما حوله های که در آن از مقدار کمی سیلیک یا همان ابریشم استفاده شده باشد جهت استفاده های طولانی مدت عالی خواهند بود زیرا این الیاف عمر طولانی دارندو با این حال باید بدانید از آنجایی که این نوع حوله برای عموم افراد از جمله خانم ها، آقایان، دختران و پسران مناسب است این محصول در طرح های بی شمار و بی نظیری تولید شده که هر فرد می تواند متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را از بازار خریداری کنند.

فروش بهترین مدل حوله استخری با قیمت استثنایی

فروش بهترین مدل حوله استخری با قیمت استثناییمدل حوله های استخری به طور کلی می توان گفت دو گونه دکلته و مدل رکابی بوده که انتخاب آن کاملا متناسب با سلیقه مشتریان می باشد. با وجود این که در انتخاب این حوله ها و به طور کلی هر محصول دیگری سلایق مختلفی وجود دارد، طبیعتا در فروشگاه های فروش این محصول انواع مختلف حوله در جنس ها و طرح های متفاوت و مدل های گوناگون موجود بوده که افراد م ی‌توانند هر کدام از آنها را خریداری کنند.

اگر به دنبال خرید این محصول از شرکت پخش عمده حوله هستید می توانید از طریق فروشگاه های مستقیم اقدام کنید. این فروشگاه ها که با انواع مختلف تولیدی حوله از جمله تولیدی حوله اصفهان ارتباط دارند به مشتریان کمک می کنند تا محصولی با کیفیت تر و البته با قیمت مناسب تر را خریداری نمایند.

کارخانه تولید کننده انواع حوله حمامی درجه یک در یزد

کارخانه تولید کننده انواع حوله حمامی درجه یک در یزدشهر یزد یکی دیگر از شهرهای بزرگ در زمینه تولید و ارائه انواع مختلف حوله حمامی می باشد. توجه داشته باشید در کارخانه تولید حوله شهر یزد انواع مختلف این محصول در اندازه ها و سایز های متفاوت و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود.

جنس حوله استخری و دیگر انواع حوله تولید شده در این شهر بسیار مرغوب است. کیفیت بالایی محصولات تولید شده در این شهر موجب شده است که صادرات حوله یزد به دیگر کشورها نیز صورت گیرد. توجه داشته باشیم الیاف به کار رفته در تولید حوله های این شهر بسیار مرغوب بوده که این امر رضایت مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر را در بر داشته است.

صادرات حوله های استخری نازک به کشور های خارجی

صادرات حوله های استخری نازک به کشور های خارجیهمانطور که گفته شد مهمترین دلیل صادرات حوله های تولید شده در کشور به دیگر کشورها خارجی، کیفیت بالای این محصولات می باشد. مثلاً حوله های استخری مهمترین وجه تمایزی که با دیگر حوله های حمامی دارند نازک هستند و وزن آن کم است؛ در حالی که این حوله ها آبگیری خوبی دارد.

حال در اینجا باید بدانید انواع حوله استخری بچه گانه و بزرگانه که جهت صادرات به دیگر کشورها انتخاب می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که این امر می‌ تواند در افزایش قیمت نسبی آن تاثیر بگذارد.
توجه داشته باشید که حوله های بچه گانه استخری از شخصیت های کارتونی طراحی شده که جذابیت زیادی دارد و همچنین از دیگر انواع حوله استخری طرح دار می توان به حوله‌ های طراحی شده با طرح های منتخب از باشگاه های مطرح فوتبال و حوله های ساده اشاره نمود. در اینجا افراد متناسب با سن و سال خود این محصول را خریداری می کنند. از دیگر محصولات پرطرفدار در بازار بین المللی حوله های استخری دور بوده که کیفیت بی نظیر دارد.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید