مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیتانواع حوله های تبلیغاتی همانحوه تولید حوله های تبلیغاتی با کیفیت هماشرایط خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیت
حوله دستی تبلیغاتی

خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیت

با خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیت می توانید متفاوت تر از قبل خرید کنید. حوله های موجود در تولیدی هما با بهترین روش های ساخت تولید می شود. استفاده از بهترین دستگاه های ساخت نیز از دیگر ویژگی های است که این نوع از حوله ها با ان تولید می شوند.

در روند ساخت و عرضه تمامی حوله های تولیدی هما، شما شاهد بهترین کادر مجرب و امکانات و دستگاه ها برای تولید بهترین نوع حوله ها هستید. حوله استخری تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین نوع حوله ها هم برای استفاده هم برای تبلیغ کردن باشد. فراموش نکنید که آنچه شما در تولیدی هما با آن در ارتباط هستید، یک تولید عالی با قیمتی باور نکردنی است.

این کیفیت بر خلاف باور عموم در ساخت حوله های تبلیغاتی نه تنها کم تر نیست بلکه بیشتر هم هست. کیفیت حوله های تبلیغاتی ساخته شده در تولیدی هما در حدی است که شما می توانید از آن ها سالیان دراز استفاده کنید. این کیفیت و مرغوبیت هم به دلیل پایداری هرچه بیشتر تبلیغات شما در ساخت حوله های تبلیغاتی به کار گرفته شده است.

توجه داشته باشید که حوله های تولیدی هما از سری حوله های هستند که می توان بهترین تبلیغ های ممکن را بر روی آن ها انجام داد. مانده گاری چاپ درج شده بر روی حوله های هما مانند خود رنگ به کار رفته در زمینه حوله است. تمامی این بخش ها، با بهترین کیفیت موجود ارائه خواهد شد.

با خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیت می توانید کیفیت واقعی کار خود را به مشتریان خود ارائه دهید. همچنین خواهید توانست برای شناخت شدن هرچه بهتر و بیشتر محصولات خود حوله های دیگری را نیز در نظر بگیرید. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع حوله های تبلیغاتی هما

حوله های تبلیغاتی می تواند به شکل و مدل های متفاوتی تولید و عرصه شود. داشتن اندازه های مختلف، سایر و مدب های حوله، می تواند وجه تفاوتی برای ارائه حوله های تبلیغاتی باشد. این طرح ها می تواند در نحوه قرار دادن لوگو و تبلیغ شما بر روی حوله ها نیز متفاوت باشد.

به طور مثال ما حوله های داریم که تبلیغات شما به شکل منحصر به فردی بر روی آن ها درج شده است. این سری از حوله های تبلیغاتی جدید ترین نوع حوله های تبلیغاتی است که کیفیت آن ها ۱۰ تا ۱۵ سال نیز می رسد. تمامی این مزیت ها تماما به خود شما بستگی دارد که به دنبال چه حوله ای هستید و می خواهید چقدر ماندگاری داشته باشد و یا چه قدرت خریدی دارید.

این مدل عالی حوله های تبلیغاتی که به نوع بردر رنگی معروف است، تبلیغات شما را به شکل یک بخش جداگانه در کناره و یا پایین و بالای حوله به رنگ متفاوت تر قرار می دهد. این تفاوت رنگ به شکل هارمونی در نظر گرفته می شود. همین امر یک تضاد عالی در بین رنگ ها برای جذب بیشتر همراه با رنگ بندی فوق العاده به این حوله ها خواهد داد.

جذابیت این مدل از حوله ها در این است که رنگ های متفاوت آن در بافت حوله است نه به صورت چاپی و یا روش دیگر. این امر موجب دوام بیشتر حوله ها و مادام و عمر بودن رنگ هر دو بخش و یا سه بخش (اصل حوله، رنگ لوگو درج شده، رنگ بخش بردر) می شود.

نوع دیگر حوله های تبلیغاتی با کیفیت ما، حوله های است که نام برند را به شکل تار و پودی در حین بافت به زمینه حوله وارد می کند. این نوع بیشتر مورد استفاده شرکت های بزرگ است.

نحوه تولید حوله های تبلیغاتی با کیفیت هما

ثبات رنگ در حوله های هما کمک می کند تا شما بتوانید با خیال آن ها را شست و شو دهید. این مورد کمک کرده است تا شما از جهت ماندگاری تبلیغ خود تا چندین سال، آسوده خاطر باشید. رنگ ای به کار برده شده در ساخت حوله های تبلیغاتی هما دقیقا با توجه به نوع استفاده آن تعیین می شود. این انتخاب در مورد نوع حوله ها هم وجود دارد.

ما می دانیم حوله های که حمامی است برای حمام مورد استفاده قرار می گیرد. هرگز یک حوله حمامی نمی تواند حوله مناسبی برای تبلیغات باشد. چون اولا هیچ فردی تمایل به استفاده از حوله های تبلیغاتی برای حمام کردن ندارد. این حوله ها اکثرا یک رنگ و یا در چند رنگ انتخاب می شوند اما دارای طرح و تبلیغات شاخص نیستند.

البته نا گفته نماند که برخی از برند های لباس در انتهای حوله های حمامی نام و نشان خود را به شکل بافتی بر روی حوله ها درج می کنند. این مدل از حوله ها در عین این که وسیله ای برای تبلیغ هستند، می توانند به فروش نیز برسند. محدودیتی برای فروش ان ها وجود ندارد. بخشی که شامل نام برند است هم رنگ و متناسب با خود حوله است. تنها تفاوت در این است که لگوی شما بر روی متن حوله به شکل حکاکی شده قرار دارد.

در کل، مشاوران فروش هما به خوبی شما را در انتخاب بهترین نوع حوله جهت انجام تبلیغات راهنمایی خواهند کرد. همچنین کمک می کنند تا شما به شکل ملموس تر و دقیق تر دلیل انتخاب حوله های مناسب برای انجام تبلیغات را درک نمایید و بهترین حوله را از این میان برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

شرایط خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیت

کیفیت حوله های ما در حدی است که شما نیازی نیست با خرید حوله های هما نگران کیفیت و ثبات رنگ آن ها باشید. در نظر داشته باشید که تولیدات حوله هما، خواهد توانست با ثبات رنگ عالی و چاپ تصعیدی که بر روی حوله ها انجام می دهند، یکی از بهترین و با کیفیت ترین حوله ها را در اختیار شما قرار دهد.

در مورد رنگ حوله های تبلیغاتی هم باید گفت که رنگ بندی این حوله ها بسیار متفاوت تر از سایر حوله ها است. دلیل این امر این است که ما حوله های می خواهیم که چشم افراد را به خود جلب کنند. حتی نگاه کردن افراد تخت تاثیر رنگ قرار می گیرد.

به طور مثال یک حوله قرمز خونی استخری در داخل فضای یک استخر که اکثرا سفید و آبی در نظر گرفته می شود، بسیار سریع می تواند چشم شما را به خود جلب کند. همین توجه چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

با این کار نگاه مخاطب ها و افراد موجود در کنار فرد وجود دارند را به شکل اتوماتیک و ناخواسته به سمت حوله برند شما می خوانند و آن را می بینند. این یک تبلیغ هوشمندانه و اصولی است که ما به دنبال آن هستیم.

به همین دلیل است که افراد بی شماری به دنبال خرید عمده حوله استخری تبلیغاتی هما با ضمانت کیفیت هستند. ما در کار خود حرفه عمل خواهیم کرد تا شما نیز بهترین و حرفه ای ترین تبلیغات ممکن را داشته باشید و از ان نتیجه مطلوب به دست آورید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید