مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

تولید انواع حوله با کیفیت در طرح های جدید+ تخفیف ویژه!!!

آنچه در این مقاله میخوانید.....

آشنایی با انواع حوله بر اساس کاربردوزن انواع حوله هاجنس به کار رفته در تولید حوله هامزایای خرید انواع حوله ها از مجموعه حوله همااهمیت استفاده از حوله های دستی شخصیتولید انواع حوله با طرح ها و مدل های جدید روزبه چه دلیل خرید عمده انواع حوله مقرون به صرفه تر می باشد؟
قیمت فروش مستقیم حوله حمامی هتلی با درج لوگوی شما

حوله یکی از مهم ترین و ضروری ترین کالا ها و نیاز های زنگی انسان امروزی است. هر فردی در هر شرایط سنی که قرار دارد نیازمند انواع حوله در شرایط های مختلف می باشد. با توجه به افزایش جمعیت و افزایش نیاز ها تولیدی های بسیاری در سطح کشور وجود دارند که در زمینه تولید انواع حوله مشغول به فعالیت می باشند.

آشنایی با انواع حوله بر اساس کاربرد

حوله ها دارای کاربرد های بسیاری هستند و براساس نوع کاربرد و حتی شرایط سنی خاص انواعی از حوله ها تولید می شوند. از جمله انواع حوله ها بر اساس کاربرد می توان به حوله حمامی، حوله استخری، حوله تن پوش یا پالتویی، حوله دستی، حوله آشپزخانه، حوله پلاژ و حوله یکبار مصرف اشاره کرد. به عنوان مثال حوله حمامی حوله های مستطیلی شکلی هستند که کل بدن را پوشش می دهند و قابلیت جذب آب بالایی دارند و نسبت به حوله های دیگر کمی ضخیم تر می باشند. حوله پالتویی و یا تن پوش نیز از حوله های حمامی هستند که در استخر ها و یا ساحل بعد از شنا کردن مورد استفاده قرار می گیرند. حوله های دستی دارای ابعاد کوچکی هستند و برای خشک کردن دست و صورت استفاده می شوند. حوله های یک بار مصرف حوله هایی هستند که بعد از استفاده دور انداخته می شوند.

آشنایی با انواع حوله بر اساس کاربرد

وزن انواع حوله ها

همان طور که اشاره شد حوله ها دارای تنوع بالایی هستند و هر کدام وزن خاصی دارند. هر نوع حوله ایی با توجه به کاربردی که دارای دارای وزن مشخصی می باشد. به عنوان مثال حوله های با وزن بالا دارای پرز های بلندی هستند که به خوبی می توانند آب بدن را جذب نموده و بدن را خشک نمایند. این نوع خرما بیشتر در حمام ها و استخر ها مورد استفاده قرار می گیرند. وزن حوله های استفاده شده در باشگاه و حمام ها در حدود ۵۰۰ گرم تا یک کیلوگرم می باشد. GSM واحدی است که برای وزن حوله ها به کار می رود و هر حوله ای که دارای واحد پایین GSM باشد نشان دهنده وزن پایین و ضخامت کمتری می باشد. قبل از خرید دقت داشته باشید که حوله را برای چه کاربردی خذیداری می کنید و وزن آن چگونه است.

وزن انواع حوله ها

جنس به کار رفته در تولید حوله ها

حوله ها در انواع جنس های مختلفی تولید می شوند که در ادامه اشاره خواهیم کرد. حوله پنبه ای یکی از انواع حوله های با جنس مرغوب می باشد که قابلیت جذب بالایی دارد. حوله های حمامی که در هتل ها استفاده می شوند از جنس پنبه استاندارد و با کیفیت می باشد که دوام بالایی دارند.حوله ابریشم و ساتن از دیگر جنس ها می باشد همان طور از نام آن پیدا است از جنس ساتن و ابریشم هستند. این نوع حوله ها گزینه مناسبی برای روز های گرم سال می باشند اما ممکن است در حین شستن سایز آن ها تغییر کند و کوچک شود بنابراین مقرون به صرفه نخواهند بود. حوله بامبو حوله ای است که از یک نوع ماده طبیعی و با خواص ضد باکتریایی و ضد حسایت تولید شده است که نازک و سبک می باشند و از حوله های گران قیمت محسوب می شوند.

جنس به کار رفته در تولید حوله ها

مزایای خرید انواع حوله ها از مجموعه حوله هما

حوله هما برندی معروف می باشد که انواعی از حوله های با کیفیت را با قیمت های مناسبی در بازار عرضه می کند. مجموعه حوله هما این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا بتوانند این نوه کالا را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایند و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند. کالا های عرضه شده توسط مجموعه هما دارای ضمانت کیفیت می باشند و مشتریان گرامی می توانند آن را به صورت عمده و یا جزیی خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرند. این مجموعه دارای کارشناسان فروش و مدیران با سابقه ایی است که سال هاست در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند و حوله های با کیفیت را در بازار عرضه می کنند.

مزایای خرید انواع حوله ها از مجموعه حوله هما

اهمیت استفاده از حوله های دستی شخصی

آیا شما نیز از آن دست افرادی هستید که به سلامت پوست خود اهمیت می دهید؟ این نوع حوله برای حساس ترین نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرند. حوله های دستی برای خشک کردن پوست دست و صورت استفاده می باشند و در سلامتی و لطافت آن ها تاثیر به سزایی دارند. بنابراین هر فردی باید یک حوله دستی شخصی را برای خود داشته باشد و افراد یک خانوده و افرادی که در یک محیط با هم زندگی می کنند نبتاید از حوله های مشترکی استفاده کنند. استفاده از حوله های مشترک در بین افراد سبب عوارض جبران ناپذیری در پوست خواهد داشت و انواعی از بیماری ها را به دنبال دارد. به عنوان مثال یکی از دلایل وجود جوش های فرمز و انواعی از لکه های پوستی استفاده مشترک از حوله ها می باشد.

اهمیت استفاده از حوله های دستی شخصی

تولید انواع حوله با طرح ها و مدل های جدید روز

حوله از جمله پر کاربرد ترین انواع کالا های مصرفی در زندگی هر فردی می باشند. هر فردی در طول زندگی خود برای هر نوع کاربردی باید حوله مخصوص و خصی داشته باشند. حوله ها از نظر مدل و طرح و رنگ دارای تنوع بالایی هستند و برای این که در هر خانواده هر فردی بتواند حوله شخصی خود را از حوله دیگران تشخیص دهد ضروری است که حوله با طرح و رنگ متفاوتی را خریداری نماید. بنابراین با تولید حوله ها در انواع طرح و مدل های متنوع می تواند به راحتی شخصی سازی در آن ها را ایجاد نمود.

تولید انواع حوله با طرح ها و مدل های جدید روز

به چه دلیل خرید عمده انواع حوله مقرون به صرفه تر می باشد؟

بسیاری از خریداران این نوع کالا ها را به صورت عمده خریداری می کنند. خرید عمده حوله ها قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری نسبت به قیمت خرده و جزیی آن ها دارد. بنابراین خرید عمده برای خریدار سود زیادی را به دنبال خواهد داشت. تولید انواع حوله با کیفیت در طرح های جدید+ تخفیف ویژه!!! در مجموعه هما با عالی ترین کیفیت ها صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش اینترنتی انواع حوله ها با ما در تماس باشید.

به چه دلیل خرید عمده انواع حوله مقرون به صرفه تر می باشد؟

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید