مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =

قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های حوله های دستی هتلی نکات شست و شوی برای حوله های دستی هتلی برآورد قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز
قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586

یک تماس و یک مسیر همیشگی رو به موفقیت! داشتن یک مرکز یا تولیدی معتبر که بتواند بهترین قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز را ارائه دهد، راهی آسان است. تولیدی که می تواند زمینه کسب و کار شما را بهتر و پر رونق تر کند.

اما با توجه به شرایط و جنبه های منفعت طلبانه بسیاری از این مراکز، واقعاً نمی توان به طور کامل به هر مرکزی اعتماد کرد. به همین دلیل سعی می شود به دنبال مرکز یا تولیدی بود که اعتبار خود را ثابت کند. مانند تولیدی حوله هما.

 اگر شما قصد دریافت قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز و خرید این نوع از حوله را دارید، ما می توانیم تولیدی حوله هما را به شما معرفی کنیم. یک تولیدی فوق العاده که فعالیت خود را به صورت گسترده شروع کرده و توانسته است در این چند سال، جای خود را به خوبی ثابت کند.

آنچه تولیدی هما را در این عرصه موفق کرده است و سبب شده است تا توانایی خود را ثابت کند، صداقت و احترام به مشتریان است. در این راستا با ارائه بهترین و ارزان ترین قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز سعی در جلب بیشتر رضایت شما مشتریان عزیز دارد.

حوله های دستی هتلی خود را سریع تر و ارزان تر از هر جایی از ما خریداری کنید. باور ندارید تنها کافیست با ما تماس بگیرید و قیمت های باور نکردنی ما را بشنوید. سپس کیفیت واقعی را حس کنید. برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه و ویژگی های که حوله های دستی دارند، خواهشمند است ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586
قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586

ویژگی های حوله های دستی هتلی

حوله های که برای استفاده روزمره طراحی و قیمت گذاری می شوند از پنبه استاندارد یا ترکیبی از آن، ساخته می شوند. از جمله این نوع حوله های می توان به حوله های دستی، حمامی و … اشاره داشت. حوله های دستی چندین نوع دارد که یکی از آن ها، حوله دستی هتلی است.

این نوع از حوله های دستی، دارای خصوصیات خاصی هستند. همچنین چون در هتل ها و مکان های شیک مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس مرغوب برای آن ها استفاده خواهد شد.

با آشنایی بیشتر در مورد حوله های دستی، ویژگی ها و کارایی های که این نوع از حوله ها دارند، شما می توانید در کنار نگهداری بهتر، استفاده خود از این نوع حوله ها را بیشتر و لذت خود از دارای بودن آن ها را بیشتر کنید.

در نظر داشته باشید که کیفیت بالای این حوله ها در مقایسه با حوله های دستی معمولی سبب می شود که طول عمر بالا تری هم داشته باشند. وجود ضخامت بیش تر، الیاف مرغوب تر، بافت منسجم تر و همچنین کرکی بودن بیشتر این نوع از حوله ها، هم با کیفیت بودن ان را نشان می دهد هم طول عمر این نوع از حوله ها را افزایش می دهد.

اما برای آن که بتوان این زمان را بیشتر از این آستانه کرد، یکی سری نکات وجود دارد که با به کار گیری آن ها می توانید به این دستاورد برسید. در بخش بعدی این نکات به صورت خلاصه بیان می شود.

قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586
قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586

نکات شست و شوی برای حوله های دستی هتلی

 در زیر برخی از این موارد را ذکر خواهیم کرد.

  • اگر حوله های دستی هتلی دارای کرک و پرز زیادی هستند، باید حتما با آب گرم شست و شو شوند. این نوع حوله ها در صورت شست و شو با آب سرد، بعضی اوقات دچار کپک زدگی و نهایتا پوسیدگی می شوند.
  • از نرم کننده ها استفاده نکنید. مطمئناً، این محصولات نوید نرم ترین حوله های شهر را به شما می دهند، اما با گذشت زمان تجمع مومی بر روی الیاف ایجاد می کنند که آسیب زیادی به قدرت جذب حوله می شود.
  • همیشه سعی کنید گه گاهی حوله ها را بتکانید. این کار را مخصوصا پس از شست و شو حوله ها با کمک ماشین لباسشویی انجام دهید. این کار تضمین می کند که حلقه های بین الیاف حوله ها، کمی متحرک شوند و پس از پایان کار شست و شو و خشک شدن، قدرت جذب آن ها همچنان حفظ گردد. این کار حوله ها را نیز کرکی تر و نرم تر نشان می دهد.
  • در حین خشک کردن حوله ها در لباسشویی (هر نوع حوله ای که دوست دارید کرکی و نرم بماند)، یک توپ تنیس در داخل آن قرار دهید. این روش بسیار ساده و تعجب برانگیز کمک می کنند تا حوله ها در حین خشک شدن در کنار هم بلغزند و چروک و بهم چسبیده نشوند.
  • نکته بسیار مهم دیگر این است که در هنگام بیرون آوردن حوله ها از خشک کن، اطمینان حاصل کنید که حوله های شما کاملاً 100 درصد خشک است. حتی کمی رطوبت نیز می تواند در مدت زمان کوتاهی سبب تولید کپک شده و بوی بد حوله مرطوب را تولید کند.
  • از طرف دیگر از خشک شدن بیش از حد حوله ها خودداری کنید، زیرا گرما به مرور زمان باعث شکستن الیاف می شود.
قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586
قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586

برآورد قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز

اگر تمایل به دریافت قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز و خرید دارید، تنها کافیست با شماره موجود در این سایت تماس بگیرید. کادر فروش تولیدی هما به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده ارائه خدمات مشترکین و همچنین ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

یک تماس تلفنی می تواند مسیر پیشرفت شما را آسان، راحت، پر شتاب تر و بی استرس تر کند. فراموش نکنید که وقتی بخواهید بزرگ عمل کنید، باید بزرگ نیز قدم بردارید. ما مسیر رشد و پیشرفت شما را آسان تر خواهیم کرد. با ارائه بهترین و نازل ترین قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز و حتی سایر شهرستان ها، می توانید پیشرفت خود را تضمین کنید.

تولیدی حوله هما در نظر دارد با تولید بهترین و متنوع ترین نوع کوله ها، قابلیت های خود را آشکار سازد. در این راستا برای جلب اعتماد بیشتر تمامی مشتریان همه خرید های خود را تضمین خواهد کرد. خریدی که شما از ما می کنید، در صورت هر گونه مغایرت و آسیب، سریع پیگیری و پاسخگویی خواهد شد.

ما در نظر داریم به خریداران خود بهترین قیمت را با توجه به جنس الیافی که مشتری می خواهد و همچنین تعداد کالا، ارائه داده و تمامی مشتری ها را در امر خرید و فروش حوله های خود یاری کنیم.

قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586
قیمت عمده حوله دستی هتلی در شیراز: 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید