مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =

فروش حوله هتلی در شیراز

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله های هتلی و ویژگی های آن ها نکات مورد توجه در شستشو و نگهداری حوله هتلی شرایط فروش حوله هتلی در شیراز
فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586

با وجود مراکز عمده فروش حوله هتلی در شیراز دیگر نیازی نیست از مقدار مورد نظر خود را از چندین فروشگاه تهیه کنید. تمامی خرید های خود را به صورت عمده و کلی انجام دهید و از مزایای فوق العاده آن لذت ببرید!

برای آنکه بتوانید در کسب و کار خود پیشرفت بیشتری داشته باشید و راه کار های موفقیت را بدانید، تنها کافیست سنجیده و محتاط باشید فرصت های شغلی که برایتان به وجود می آید را نادیده نگیرید.

در این راستا می توانید با داشتن شرکت ها و تولیدی های معتبر در زمینه فراهم کردن مواد اولیه و یا اجناس خود، این بخش از تجارت خود را بهینه کنید. شما می توانید با خرید کردن مستقیم از تولیدی های حوله، در هزینه های نهایی خود، صرفه جوی قابل ملاحظه ای داشته باشید.

به همین خاطر شناسایی مراکز فروش حوله هتلی در شیراز یکی از گام اصلی است که می تواند شما را به جلو هدایت کند. از جمله این مرکز ها، تولیدی حوله هما  است. یکی از تولیدی های حوله که به دلخواه و نیاز مشتری عمل می کند. به همین دلیل می توانید هر نوع حوله ای که می خواهید را در سایز و طرحی که دوست دارید، به تولیدی هما بسپارید.

از جمله ویژگی های فوق العاده ای که این تولیدی دارد، می توان به تحویل سریع سفارش در کمترین زمان ممکن و همچنین قیمت های استثنایی این تولیدی اشاره داشت. افرادی که در این کسب و کار هستند می دانند که واقعاً چقدر تحویل سریع کالا می تواند در بهتر شدن کسب و کار مهم باشد.

فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586
فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586

حوله های هتلی و ویژگی های آن ها

حوله های که برا هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع بهترین و با کیفیت ترین ها انتخاب می شود. این نوع از حوله که به حوله هتلی معروف هستند، چون اکثرا قیمت بالایی هم دارند، باید بهتر محافظت و شستشو شوند. به همین خاطر باید راه کار ها و روش های مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید به خوبی عمل کنید و نتیجه مطلوب را به دست آورید.

در نظر داشته باشید که حوله ها از جمله گوشش های هستند که مستقیما با پوست در ارتباط اند. پس در پایان هر نوع شستشویی آن را بر روی بند پهن کنید تا کامل خشک شوند. این کار همان رطوبت بسیار کم در بین الیاف را نیز از بین می برد و از رشد باکتری ها و عوامل بیماری جلوگیری می کند. همچنین از پوسیدگی الیاف حوله هتلی سما جلوگیری خواهد کرد.

با رعایت این چند مورد شما می توانید از حوله ای هتلی نرم و بهداشتی خود، زمان بیشتری استفاده کنید. در زیر این نکات به صورت خلاصه و دسته بندی شده توضیح داده شده است.

فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586
فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586

نکات مورد توجه در شستشو و نگهداری حوله هتلی

حتی اگر از حوله های هتلی در منزل و یا ویلای خود استفاده می کنید، باید در نظر داشته باشید که چند راه کار ساده می تواند طول عمر این حوله های مرغوب را بالا تر برد.

در این جا به بیان چند روش می پردازیم.

  • حتی اگر رنگ این نوع از حوله ها با سایر لباس ها یکی است، آن را با هیچ نوع لباس دیگری نشویید.
  • آب مورد شستشو ممکن است یک آب سنگین باشد. در این صورت از نسبت مشخصی از سرکه و آب استفاده کنید چون می تواند از زبر شدن حوله ها جلوگیری کند.
  • حوله های سفید هتلی را در دمای 90 تا 95 شستشو دهید. اما اگر حوله ها دارای رنگ های پاستیلی است، دوای 50-60 درجه مناسب شستشو شو این نوع از حوله ها است. رنگ های میانه و تیره را نیز در دمای 30-40 درجه شستشو دهید.
  • توجه داشته باشد که شستشو در دمای بسیار بالا می تواند سبب کاهش طول عمر حوله، سخت شدن ساختار الیاف حوله، رنگ پریدگی و بد حالت شدن آن می شود. پس در انتخاب دمای شستشوی حوله دقت کنید.
  • استفاده از مواد شوینده، یکی از نکاتی است که باید خیلی دقیق باشد. اگر مواد شوینده زیادی استفاده کنید، احتمال باقی ماندن این مواد بر روی الیاف حوله بالا می رود. در این شرایط حساسیت های پوستی مانند سوزش رخ می دهد که در نتیجه باقی ماندن مواد شوینده بر روی حوله است. همچنین در صورتی که از شوینده کم استفاده شود، احتمال باقی ماندن باکتری ها و قارچ ها بر روی این الیاف بیشتر خواهد شد.
  • از نرم کننده های حوله استفاده نکنید. این محلول ها در صورت استفاده مکرر باعث می شوند که الیاف حوله قدرت جذب آب کمتری داشته باشند. بعد از هر 3-4 بار شستشو، استفاده از نرم کننده مجاز است.
فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586
فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586

شرایط فروش حوله هتلی در شیراز

همانطور که بیان شد، یکی از تولیدی های معتبر کشور، تولید حوله هما است که می تواند برترین نوع حوله های تولیدی داخلی را با بالا ترین کیفیت در اختیار خریداران قرار دهد. این تولیدی عرضه کننده انواع و اقسام حوله های مورد نیاز بازار است.

به طور مثال، این تولیدی با فروش حوله هتلی در شیراز توانسته است فروشندگان و خریداران این محصول در این شهر و حتی شهر های اطراف را بی نیاز از خرید کردن کند. حذف دلال ها و واسطه های این بین، کمک کرده است تا قیمت ارائه شده توسط ما پایین ترین قیمت موجود در بازار باشد و شما بتوانید تعداد خرید خود را بالا تر برید و یا اینکه در هزینه خود صرفه جویی بیشتری کند.

با خرید کالای مورد نظر از شهر خود، هزینه ارسال نیز برای شما ذخیره خواهد شد. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید سرعت عمل بالا تری برای پیگیری و رسیدن به نتیجه را داشته باشید. ما به دنبال بهترین و ساده ترین روش ها برای آسان تر شدن کسب و کار مربوط به حیطه کاری خود هستیم تا با این روش، عملکردی عام المنفعه داشته باشیم. دلیل برتری تولیدی هما، در نظر گرفتن همه افراد در این شغل است نه تنها خود و سود خود!

به همین خاطر در صورت تمایل به خرید هر نوع حوله ای تنها کافیست با شماره درج شده در سایت ما تماس بگیرید و خواسته خود را مطرح نمایید. راه های ارتباطی دیگر تولیدی نیز در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. به هر روشی که دوست دارید با ما در ارتباط باشید.

فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586
فروش حوله هتلی در شیراز : 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید