مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =

صادرات انواع حوله سربند به کشورهای همسایه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید و صادرات انواع حوله سربند درجه یک خرید بهترین حوله سربند با رنگبندی متنوعفروش عمده حوله سربند بچه گانه با پایین ترین قیمتبزرگترین کارخانه تولید کننده حوله در ایرانقیمت روز حوله های سربند مردانه و زنانه در بازارفروشگاه اینترنتی و آنلاین حوله های ایرانی با قیمت مناسب

حوله ها پارچه هایی ضخیم و پرزدار هستند که استفاده ی زیادی در زندگی روزمره ی ما دارند. انواع مختلفی از حوله ها وجود دارند که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود دارند. پرمصرف ترین حوله ها، حوله های سربند هستند، تولید و صادرات انواع حوله سربند، که از کالاهای ضروری در هر کشوری محسوب می شود، می تواند در رشد اقتصادی کشور ما تأثیر بسزایی داشته باشد.

صادرات انواع حوله سربند به کشورهای همسایه

تولید و صادرات انواع حوله سربند درجه یک

تولید و صادرات انواع حوله سربند درجه یک حوله ها انواع مختلفی دارند که از آن می توان به حوله های دستی، آشپزخانه، حمام، استخری، هتلی و … اشاره کرد. حوله سربند جزء حوله های حمام می باشد که برای راحت خشک شدن موها، بعد از استحمام، طراحی و تولید شده است.
به طور طبیعی کارخانجات تولیدکننده ی حوله از الیاف پنبه ای، پشمی، ابریشمی، بامبو، پشم مصنوعی و یا الیاف نایلونی برای تولید حوله استفاده می کنند، هنگام خرید این حوله ها باید دقت شود که جنس خریداری شده باعث ایجاد حساسیت نشود و حوله ی خریداری شده به خوبی توانایی جذب رطوبت را داشته باشد.

معمولاً حوله هایی که از جنس پنبه تولید شده اند، دارای قدرت جذب بالاتر، نرم تر و لطیف تر از سایر حوله ها هستند. کارخانجات حوله بافی معتبر در کشور ما توانسته اند، انواع مختلفی از حوله های سربند با رنگهای متنوع را طراحی و تولید کنند و به دلیل کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم، صادرات حوله سربند و انواع مختلف حوله های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده اند.

خرید بهترین حوله سربند با رنگبندی متنوع

خرید بهترین حوله سربند با رنگبندی متنوعدر شهرهای مختلف ایران کارخانه های متنوعی وجود دارند که با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب، دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته و نیروی کار ماهر، توانسته اند بهترین حوله‌ها را برای اقشار مختلف سنی تولید و عرضه کنند. صنعت حوله و منسوجات حوله ای، به دلیل پیشرفت هایی که در سالهای اخیر داشته اند، از صنایع مهم کشور محسوب می شوند.

کارخانجات تولیدی حوله در صورت استفاده از مواد مرغوب و رعایت استانداردهای تولید، توانایی رقابت در عرصه ی جهانی را دارا می باشند. انواع مختلفی از حوله های سربند، مانند: حوله سربند مردانه، زنانه و بچگانه در رنگهای زیبا، تولید و در اختیار مصرف کنندگان این کالا قرار داده می شود.
تنوع رنگی در این حوله ها باعث شده تا سلیقه های  گوناگون بتوانند، حق انتخاب بیشتری داشته باشند. رنگهایی مانند: سورمه ای، صورتی، قرمز، سفید، آبی و حتی انواع طرحدار این حوله ها بیشترین فروش را در میان سایر حوله ها دارند.

فروش عمده حوله سربند بچه گانه با پایین ترین قیمت

فروش عمده حوله سربند بچه گانه با پایین ترین قیمتحوله های سربند بچگانه، نسبت به انواع دیگر حوله ها دارای رنگبندی و طرحهای متنوع تری می باشند. در تولید این حوله ها همانطور که جنس و کیفیت حوله ها اهمیت بیشتری پیدا می کند، استفاده از رنگهای زیبا و تصاویر فانتزی نیز می تواند در جذابیت این حوله های کودکانه تأثیر بسزایی داشته باشد.
حوله سربند بچه گانه در انواع دخترانه و پسرانه با طرح های دلخواه این دو گروه جنسی، تولید و عرضه می شود. قیمت روز حوله، با توجه به قیمت مواد اولیه ی به کار رفته در آن، کیفیت و نوع حوله ی تولیدی متفاوت می باشد.

بهترین تولیدکنندگان حوله های سربند در تولید محصولات خود از مرغوب ترین الیاف استفاده می کنند، تا این محصولات که مورد استفاده ی دائمی افراد هستند، در طی زمان و دفعات شستشو، خراب نشده و دچار پارگی نشوند. 
نمایندگی های فروش حوله، با عرضه مستقیم حوله و منسوجات حوله ای و با فروش عمده ی آنها توانسته اند، این محصولات را با قیمت مناسبتری به دست مشتریان برسانند.

بزرگترین کارخانه تولید کننده حوله در ایران

بزرگترین کارخانه تولید کننده حوله در ایرانکارخانه های مختلفی در شهرهای ایران وجود دارند که به تولید انواع  حوله مشغولند، از شهرهای مهمی که تولیدات حوله ای آنها جزء بهترین های کشور محسوب می شود، می توان به تبریز، مشهد، اصفهان، کرج، تهران و یزد اشاره کرد.

تولیدی حوله اصفهان، جزء برندهای مطرح  کشور است که توانایی تولید و صادرات انواع مختلف حوله با طرحبندی و رنگبندی زیبا  را دارا می باشد، کارخانجات این شهر با عرضه مستقیم محصولات خود و فروش حوله ارزان با قیمت پایه کارخانه، محصولات خود را به نقاط مختلف کشور عرضه می کنند.

وقتی تعداد تولیدکنندگان کالایی در کشور زیاد باشد، به دلیل عرضه ی زیاد محصولات، شرکت های تولیدکننده سعی می کنند، کالاهای خود را با قیمت رقابتی به بازار عرضه کنند، تا کالای آنها علاوه بر فروش بیشتر، جزء کالاهای شناخته شده برای اکثر مردم باشد، این عامل یکی از دلایل مهم باقی ماندن شرکت های تولیدکننده در عرصه ی رقابت با دیگران است، حوله ها نیز جزء کالاهای رقابتی می باشند.

قیمت روز حوله های سربند مردانه و زنانه در بازار

قیمت روز حوله های سربند مردانه و زنانه در بازار نواع مختلفی از حوله های سربند زنانه، مردانه و بچگانه در مرکز خرید حوله عرضه می شوند که اقسامی از این محصولات دارای گلدوزی های زیبایی می باشند. حوله های تولیدی به سه درجه ی خوب، خیلی خوب و عالی دسته بندی می شوند، که هر کدام از این دسته ها دارای قیمت های متنوعی است، ولی از عوامل مهمی که روی قیمت حوله ها تأثیرگذار است، می توان به جنس حوله و نوع الیاف به کار رفته در آن، شرکت تولیدکننده، نحوه ی خریداری محصول (تکی یا عمده)، کیفیت و دوام حوله، اشاره کرد.

اگر خواهان خریداری انواع حوله سربند از فضای مجازی هستید، بهتر است ابتدا از مدلهای موجود دیدن فرمایید و با بررسی قیمت ها و کاتولوگی که از معرفی محصول در سایت موردنظر مشاهده می کنید، اقدام به ثبت سفارش و خرید حوله‌ی دلخواه خود کنید.

حوله های باکیفیت عالی و درجه یک، قیمت بالاتری نسبت به حوله های معمولی دارند، این حوله ها علاوه بر مصرف داخلی، جزء کالاهای صادراتی هستند.

فروشگاه اینترنتی و آنلاین حوله های ایرانی با قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی و آنلاین حوله های ایرانی با قیمت مناسببزرگترین تولیدکنندگان حوله ایرانی، دارای فروشگاه های اینترنتی و آنلاین برای محصولات خود هستند، این تولیدکنندگان رضایت مشتری را سرلوحه ی تولید و فروش محصولات خود قرار داده اند و با فروش مستقیم محصولات خود در این فروشگاه ها، علاوه بر اینکه کالاهای خود را به مشتریان مختلف معرفی می کنند، به دلیل حذف واسطه های فروش، انواع حوله را با قیمت خوب و به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

رنگبندی حوله سربند، در این سایت های فروش، طبق سلیقه ی افراد، دارای تنوع بی نظیری است. حوله های سربند دارای قابلیت تغییر سایز می باشند و با اطمینان خاطر می‌توان هر نوع شست و شویی را برای این حوله ها به کار برد و از طرفی به دلیل حجم و وزن کم در مسافرت ها، همراه خوبی برای شما خواهد بود.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید