مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =

سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های حوله های دستی راه کار های حفظ کیفیت حوله های دستی شرایط سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما
سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586

اگر به دنبال بهترین نوع حوله های دستی با قیمت مورد نظر خود هستید، پس با تولیدی هما تماس بگیرید. این تولیدی از جمله فعال ترین تولیدی های فعال به جهت ثبت انواع سفارشات مشتریان از جمله سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما است.

تولیدی هما مه برای تمامی خریداران عمده سابق شناخته شده است، در راستا بهبود خدمات خود، اقدام به قرار دادن شرایط استثنایی برای محصولات خود کرده است.

شما می توانید تمامی محصولات این شرکت هم حوله های دستی، هم استخری، هم حمامی و هتلی و هزاران نوع و مدل دیگر را با قیمت دلخواه و پیشنهادی خود به صورت عمده خریداری کنید. یا می توانید انواع یک نوع حوله را که می تواند دارای رنگ ها و طرح های متفاوت باشد را نیز از ما بخواهید.

تولیدی حوله هما با دریافت سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما، در زمانی بسیار اندک و با همان قیمت شما، سفارش شما را تحویل و آن را هم ضمانت می کند.

توجه داشته باشید ما با توجه به خواست، نیاز و سفارش مشتری عمل می کنیم. این روش کاری ما مانند برآورده شدن رویای همیشگی شما برای دریافت آنچه است که همیشه خواسته اید. این شرایط ویژه که تولیدی هما به وجود می آورد، کمکی از طرف این شرکت است تا شما هرآنچه که می خواهید را داشته باشید نه چیزی که در بازار وجود دارد.

دامنه عملکردی تولیدی هما بسیار گسترده تر از آنی است که تنها محدود به تولید انواع حوله های دستی باشد. در حقیقت چیزی که شما نیاز دارید تنها یک شماره تماس است تا آنچه میخواهید را با پرسنل ما در میان بگذارید و به خواسته خود جامه عمل بپوشانید.

ما هفت روز هفته را در کنار شما هستیم. تا بتوانیم هرآن که خواستید، سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما را ثبت و سریعا پیگیر تولید آن باشیم.

سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586
سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586

ویژگی های حوله های دستی

اندازه استاندارد حوله های دستی در سراسر دنیا چیزی در حدود 1224 و یا 3061 سانتی متر است. این دسته از حوله ها دومین گروه از کوچک به بزرگ حوله هستند. حوله های دستشویی و دستی معمولاً از بافت نخی ساخته می شوند و چند حلقه تار و پودی در پارچه های آن ها تعبیه شده است تا یک سطح نرم و جاذب ایجاد کند.

ویژگی دیگری که حوله های دستی دارند این است که در یک گوشه ان ها مانند حوله های آشپزخانه ای، ممکن است یک قسمت برای آویزان شدن ان ها تعبیه گردیده باشد. با این کار می توانید ان ها را به راحتی آویزان و استفاده نمایید.

هرگز فراموش نکنید هدف از استفاده از حوله ها حفظ سلامت شما به بهترین شکل ممکن است. پس سعی کنید در این راستا بهترین راه و روش را در پیش بگیرید.

همچنین، برای شیک تر و هماهنگ تر شدن منزل، می توانید از ست های حوله ها استفاده کنید که درون ان ها حتما یک تا دو عدد حوله دستی وجود دارد.

سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586
سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586

راه کار های حفظ کیفیت حوله های دستی

در نظر داشته باشید حوله ای که شما خریداری می کنید می تواند بهترین کیفیت را داشته باشد اما اگر نگهداری و اصول رفتاری شما با آن ها مناسب نباشد، این کیفیت نابود شود. به طور خلاصه با رعایت نکات زیر می توانید کیفیت حوله های دستی خود را افزایش دهید.

  • استفاده از نگهدارنده حوله. قرار دادن یک حوله خشک کن دستی کوچک نزدیک سینک روشویی، از ویژگی های معمول در سرویس های بهداشتی می باشد. انواع نگهدارنده حوله دستی شامل انگشتی ها یا میله های دیواری و همچنین پایه های حوله است.

تا کردن حوله های خیس، می تواند سبب شود که رطوبت در بین لایه های آن بماند و بوی بدی تولید کند. همچنین می تواند باعث ایجاد محیط مناسب برای رشد باکتری ها و قارچ ها شود.

  • یک قانون خوب این است که به ازای هر نفر 2 حوله یا ملحفه، 2 حوله دستی و 4 تا 7 پارچه صورت یا پارچه شستشو در منزل وجود داشته باشد. با این کار شما می توانید از پارچه های صورت یا شستشو برای پاک کردن آرایش و همچنین شستشوی صورت استفاده کنید.

از حوله های دستی هم برای خشک کردن مو و همچنین برای خشک کردن دست در نزدیکی روشویی استفاده شود. در نهایت نیز از حوله و ملحفه حمام برای خشک کردن بدن بعد از دوش گرفتن یا استحمام استفاده شود.

این تقسیم بندی کمک می کند تا حوله ها کمتر و دیر تر فرسوده شوند. همچنین در صورت شست و شوی یکی، دیگری می تواند موقتا جایگزین آن شود.

  • در حقیقت باید در نظر داشته باشید که شما و مهمانان، باید از آن ها در درجه اول برای خشک کردن دست و صورت تمیز خود استفاده کنید، نه به عنوان جایگزین بزرگ تر برای خشک کردن بدن یا هر کار دیگری.
سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586
سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586

شرایط سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما

هیچ چیز نمیتواند جای کیفیت را برای یک کالا بگیرد. کیفیتی که می تواند سال های طولانی بهای پرداختی شما را حفظ و از نظر اقتصادی، مقرون و بصرفه باشد.

به همین دلیل است چه تمامی افراد باتجربه در زمینه خرید عر کالایی همیشه توصیه می کنند که کیفیت را قربانی قیمت نکنید. همی امر حتی کمک می کند سلامت فرد بیشتر حفظ شود و آنچه استفاده می کند همانی باشد که همیشه خواهان آن بوده است.

باید گفت که تولید حوله های دستی با کیفیت، کمک بسیار بزرگی به چرخه اقتصاد خانواده ها کرده است. این حوله ها با وجود استفاده زیاد و مکرر کمتر آسیب می بینند و شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده کنید. پس تکرار خرید آن کاهش می یابد و هزینه ای که شما یک بار انجام دادید، چندین سال برای شما حفظ خواهد شد.

فراموش نکنید در صورت خرید کالا یا حوله بی کیفیت، ناچار هستید بعد از مدت کوتاهی دوباره آن را خریداری کنید. این کار خود یکی از معایب خرید های ارزان است‌. پس توصیه ما به شما این است که ارزان خرید کنید اما به نسبت کیفیت نه اینکه قیمت کمتری دهید و کالای بی ارزشی بگیرید.

به طور مثال تولیدی هما می تواند حوله های دستی تولید کند که بهای کمتری دارند و در مجموع زمینه ارزان تر خرید کردن را برای شما مهیا کند.

ما با دریافت قیمت پیشنهادی و تعدادی که شما نیاز دارید، چندین مدل حوله دستی را پیشنهاد می کنیم تا شما دامنه خرید بیشتری داشته باشید و بتوانید عملکرد خود را بالا تر برید‌. تمامی حوله های این تولیدی دارای کیفیت بالا و متوسط است. پس همین الان با ما تماس بگیرید تا سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما را در برنامه کاری خود قرار دهیم.

سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586
سفارش انواع حوله دستی هتلی با بودجه شما : 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید