مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =

خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

آشنایی با حوله دستی تفاوت حوله دستی هتلی با حوله های دستی معمولی شرایط خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت
خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586

یکی از ساده ترین روش های خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت تهیه این نوع از حوله ها از تولیدی بزرگ حوله هما است. یک کارخانه معتبر که قادر به ارسال سریع تمامی سفارشات مشتریان به همه شهر های کشور است. سرعت عمل بالای این تولید و دامنه گسترده کاری آن، کمک شایانی به دسترسی راحت تر و سریع تر شما عزیزان به انواع حوله ها بخصوص حوله های دستی هتلی کرده است.

شما می توانید با خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت از این تولیدی، تجربه یک خرید باور نکردنی و فوق العاده را برای خود رقم بزنید. توجه داشته باشید که مزایای خرید و ثبت سفارش از این تولیدی تماما تحت ضمانت نامه کیفیت ان ها است. اینکه تولیدی هما می تواند تمامی محصولات خود را ضمانت کند، یکی از برترین راه ها برای کسب اعتماد به آن است. این کار خیلی به ندرت توسط تولیدی های دیگر انجام می گیرد.

همچنین قیمت تمامی حوله های تولید هما و خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت تنها با یک تماس تلفنی ساده صورت خواهد گرفت. پس فقط کافیت آنچه می خواهید را به تولیدی هما بسپارید و با ضمانت کردن آن از جانب این تولیدی خیال خود را از هرجهت آسوده سازید.

اما قبل از این کار اگر باز هم در مورد تولیدی هما سوالاتی در ذهن دارید و یا اگر می خواهید در مورد این حوله ها اطلاعات دیگری به دست آورید، پیشنهاد می کنیم که ایم متن کوتاه را چند دقیقه ای مطالعه نمایید. شاید بتوانید قبل از خرید خود، با اطمینان خاطر بیشتر و آگاهی بالا تر تصمیم بگیرید.

خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586

آشنایی با حوله دستی

بسته به استفاده از حوله های دستی، محل قرار دادن آن متفاوت است. حتی گاهی استفاده های دیگری از این نوع حوله ها نیز می شود. حوله های دستی همیشه به حالت آویزان در کنار روشویی، ظرف شوی، اتاق و … وجود دارند.

این حوله ها در درون هر کیفی و ساکی می توانند قرار بگیرند و جای بسیار کمی را از شما اشغال کنند. همچنین، می توانند در مکان ها، خانه ها، سرکار و جا های متفاوت هم به کار گرفته شوند.

در کل می توان گفت که هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از حوله های دستی وجود ندارد. اما در کل همان طور که از نام ان مشخص است، این حوله ها برای خشک کردن دست مورد استفاده قرار می گیرند و دارای کیفیت متوسط رو به بالا هستند.

حوله های دستی و حتی حوله های حمام ممکن است روی یک قفسه جمع شوند یا رول شوند یا ممکن است روی یک نگهدارنده حوله آویزان شوند که به شکل میله ای باشد و به دیوار متصل شود. در اصل این گونه قرار دادن ان ها به علت دسترسی سریع به ان ها و در دید بودن است.

حوله های دستی از نظر اندازه کمی بزرگ تر از حوله های دستشویی هستند. همین امر سبب شده است اکثرا با این نوع از حوله اشتباه گرفته شوند. این نوع از حوله ها را می توان با حوله های بزرگ نیز ست کرد و یک مجموعه شیک و کامل از ان ها را داشت.

به طور مثال می توان تمامی حوله های که در منزل نیاز دارید، مانند تن پوش ها، حوله های حمامی، دستی و … را یک شکل سفارش دهید تا دکوراسیون بی نظیری به خانه خود ببخشد.

خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586

تفاوت حوله دستی هتلی با حوله های دستی معمولی

شاید برایتان سوال باشد که چه تفاوتی در بین حوله های دستی با حوله های دستی هتلی می تواند وجود داشته باشد که سبب شده است این حوله ها یک دسته خاص برای خود تشکیل دهند. پس با ما باشید تا به صورت مقایسه ای و خلاصه وار در مورد حوله های نام برده چند نکته را ذکر نماییم.

  • توجه داشته باشید که حوله های دستی هتلی چون برای هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند و یا افراد خاصی به دنبال ان ها هستند، کیفیت بسیار بالا تری خواهند داشت.
  • به نسبت کیفیتی که حوله های دستی هتلی دارند، متقابلاً قیمت نهایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود.
  • حوله های دستی معمولی که برای خشک کردن دست مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند در هر مکانی کاربرد داشته باشد. در آرایشگاه، مکانیکی، کارواش و … . اما حوله های دستی هتلی نه.
  • حوله های دستی معمولی دارای ضخامت کم تری به نسبت حوله های دستی هتلی هستند.
  • حوله های دستی هتلی، نرمی و کیفیت ویژه ای دارند که به سبب به کار گیری الیاف طبیعی در ان ها است. حوله های دستی معمولی از الیاف ترکیبی در ساخت آن ها استفاده شده است. البته ناگفته نماند که برای افزایش طول عمر حوله های دستی هتلی، گاهی باید درصدی از این مواد را به نسبت کم به آن ها اضافه کرد. الیاف طبیعی به مرور پوسیده می شوند و این کار کمک شایانی به دیر از بین رفتن کیفیت آن ها می کند.
  • حوله های دستی هتلی را می توان دو لایه نیز ساخت اما حوله های معمولی نه چون به صرفه نیست.

می توانید دو نوع حوله را به خوبی و راحتی از هم تشخیص دهید. همچنین برای آشنایی با درصد مواد سازنده حوله ها هم می توانید به برچسب های روی حوله توجه کنید.

خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586

شرایط خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت

اصلی ترین شرطی که شما برای خرید حوله از تولیدی هما باید داشته باشید، داشتن اطلاعات لازم در مورد کالایی است که می خواهید سفارش دهید. ما شرط خاصی را مد نظر قرار نداده ایم که مشتری دچار استرس و دغدغه خاطر نگردد. تنها انچه ما می خواهیم این است که شما عزیزان حوله ای که می خواهید را به ما معرفی کنید.

به طور مثال نوع آن، مدل، طرح، شکل، سایز، رنگ و … را به ما بگوید. ما سفارش شما را بررسی و بهای تمام شده ان را به شما اطلاع خواهیم داد. حتی در صورتی که به دنبال نوع خاصی از حوله هستید که می تواند از مواد با نسبت و درصد خاصی بهره مند باشد، آن را با ما در جریان بگذارید.

این تولیدی هما است که دقیقا خواسته مشتریان را گوش، اجرا و تحویل خواهد داد. تنها کافیست دقیقا مشخصات دقیق را به پرسنل فروش ما بگویید و در زمانی فوق العاده کم سفارش خود را در هر شهری که باشید از ما دریافت کنید. در ضمن نا گفته نماند که تولیدی حوله هما قادر است با توجه به قیمتی که شما مد نظر دارید نیز حوله هایتان را تولید کند.

حال به چه روش و چگونه عمل خواهد کرد، تنها کافیست با شماره های درون سایت تماس بگیرید همین. تولیدی هما تنها به دنبال رضایت مشتریان و شادی ان ها است نه کسب سود و سرمایه. این مزایا نیز به جهت ساده تر شدن سفارش مشتری، اعتماد، در دسترس قرار دادن سریع محصول و در نهایت کسب رضایت همیشگی شما عزیزان است.

پس وقت را هدر ندهید و برای خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت با ما تماس بگیرید. قطعا با این خرید زمینه یافتن مرکز معتبر برای سایر خرید های خود و تکرار مجدد آن را نیز مهیا خواهید ساخت.

خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
خرید بی واسطه حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید