مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

قیمت عمده پارچه حوله ای در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مشخصات پارچه های حوله ای قیمت عمده پارچه حوله ای صادراتی

پارچه های حوله ای از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند. این پارچه ها در انواع مدل های ساده و طرح دار با رنگ بندی های بسیار متنوع تولید می شوند. از پارچه های حوله ای به منظور تولید و دوخت انواع حوله تن پوش، حوله سر، دست، حوله آشپزخانه، استخر، هتلی و … استفاده می کنند. طول و عرض این مدل از پارچه ها متفاوت می باشد. فروش عمده این پارچه ها در مراکز عرضه کننده آن اغلب به شکل کیلویی انجام می پذیرد. اما در خرید های جزئی فروش پارچه حوله ای برحسب متراژ صورت می گیرد. اگر مایلید از قیمت عمده پارچه حوله ای آگاه شوید به ادامه مطلب توجه فرمایید.

قیمت عمده پارچه حوله ای در بازار

مشخصات پارچه های حوله ای

مشخصات پارچه های حوله ای مهم ترین مشخصات پارچه های حوله ای مرغوب کدامند؟ برای انتخاب یک پارچه حوله ای مناسب باید به چه نکاتی توجه کنید؟

ما برای آنکه بتوانید پارچه ای مناسب و مرغوبی را خریداری کنیم ابتدا باید با ویژگی های این محصول آشنا شویم. در مورد مشخصات پارچه های حوله باید این نکته را عنوان کنم که این پارچه ها معمولا دارای دو رویه مجزا بوده که یک رویه آن فوق العاده نرم و رویه دیگر آن دارای پرزهای ریز حلقوی شکل است که کمی زبر می باشد. در انتخاب این نمونه از پارچه ها باید به جنس پارچه، کیفیت، قدرت آبگیری آن، پرزهای پارچه، قیمت و حتی وزن آن نیز توجه نمود.

برای خرید پارچه حوله ای راه های زیادی فراهم شده که با استفاده از این روش ها شما می توانید ارزان ترین پارچه را با کیفیت مورد دلخواهتان به راحتی تهیه کنید. این روش های خرید عبارتند از:

  • خرید بدون واسطه و مستقیم
  • خرید اینترنتی
  • خرید و یا سفارش تلفنی
  • خرید از طریق واسطه های فروش

قیمت عمده پارچه حوله ای صادراتی

قیمت عمده پارچه حوله ای صادراتی قیمت عمده پارچه حوله ای صادراتی با توجه به کیفیت، جنس پارچه و همچنین برند تولید کننده آن متغیر می باشد‌. پارچه حوله به دو روش در بازار عرضه می شود.

  • خرید عمده
  • خرید جزئی

در خریدهای عمده معیار محاسبه قیمت این محصولات معمولا براساس وزن حوصله صورت گرفته و اینکه این روش از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر از خرید جزئی می باشد. در خریدهای جزئی متقاضی متری پارچه را خریداری می کند و با این حال قیمت بیشتری را بابت خرید خود نیز پرداخت می کند. اگر قصد خرید پارچه حوله ای را دارید و می خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید پیشنهاد ما به شما این است که این محصول را عمده و اینترنتی خریداری کنید. سایت حوله ایرانی عرضه کننده انواع پارچه حوله ای با کیفیت و برندهای متنوع در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هموطنان محترم می باشد.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید