مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

قیمت عمده حوله تن پوش مردانه و زنانه در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ارزانترین حوله تن پوش درجه یک در بازار کشورفروش انواع حوله تن پوش ایرانی با کیفیتلیست قیمت انواع حوله تن پوش در بازاربرترین عرضه کنندگان حوله تن پوش بچه گانهخرید بی واسطه انواع حوله ارزان قیمتمعتبرترین کارخانه تولیدی حوله در تبریز

همانطور که مستهضرید حوله یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی محسوب می شود که از آن به منظور خشک نمودن و جذب رطوبت استفاده می شود، حوله ها دارای انواع متنوعی بوده که بر حسب کاربردشان به نمونه های مختلفی طبقه بندی می شوند، در خصوص انواع حوله ها و کاربردشان در مطالب بعدی بیشتر گفتگو خواهیم کرد، حوله تن پوش مردانه و زنانه از پرفروش ترین و پرمصرف ترین حوله ها در بازار به شمار می روند که از آن به جهت خشک نمودن و جذب رطوبت بدن پس از استحمام و آبنتی استفاده می نمایند، جهت اطلاع از قیمت عمده حوله تن پوش در بازار و دریافت مشخصات کیفی و کمی محصول با توجه به نوع برند شرکت سازنده آن می توانید به سایت های آنلاین در این خصوص مراجعه بفرمایید.

قیمت عمده حوله تن پوش مردانه و زنانه در بازار

ارزانترین حوله تن پوش درجه یک در بازار کشور

ارزانترین حوله تن پوش درجه یک در بازار کشورجهت خرید ارزان ترین حوله های تن پوش با کیفیت عالی و درجه یک در بازارهای کشور می توانید از طریق شرکت های تولید کننده واقعی این نوع کالاها در سایت های اینترنتی اقدام بفرمایید.

فروش اینترنتی حوله به دلیل مزیت های فوق العاده ای نظیر صرفه جویی در هزینه ها و زمان و امکان مشاوره و پشتیبانی قبل از خرید، دریافت محصول درب منزل در کوتاهترین زمان ممکن، مشاهده تنوع بالای محصولات و … طی سال های اخیر طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است.

از مهمترین نکات حائز اهمیت در خصوص چنین خریدی توجه به نمادهای الکترونیکی سایت آنلاین فروشگاهی و شناسه ثبت ملی شرکت می باشد.

جهت خرید حوله تن پوش ارزان قیمت با کیفیت تضمین شده روش های متعددی از قبیل خرید از مراکز فروشگاهی معتبر، شرکت های پخش عمده و حراجی ها به روش آنلاین و حضوری وجود دارد که ارائه ضمانت اصالت کالا و طیف انتخاب گسترده از بین تنوع بالای محصولات از دیگر خصوصیات منحصربه فرد این نوع خرید به شمار می رود.

فروش انواع حوله تن پوش ایرانی با کیفیت

فروش انواع حوله تن پوش ایرانی با کیفیتجهت خرید انواع تن پوش های باکیفیت ایرانی بر حسب سلیقه و نیاز خود در بهترین قیمت ها و معتبرترین برندها می توانید از طریق مراکز فروش معتبر آن و یا نمایندگی های عرضه و پخش مجاز آن در سراسر کشور به روش مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

حوله تن پوش گلبافت یکی از برندهای خوش نام و صاحب امتیاز تجاری در کشور محسوب می شود که علاوه بر تامین بخش عمده ای از نیاز بازار داخلی در زمینه صادرات این محصول به سایر کشورهای منطقه ای نیز فعالیت چشمگیری دارد.

از مهمترین ویژگی ها و خصوصیات حوله برند گلبافت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگ بندی های شاد و جذاب
  • قدرت جذب آب بالا
  • عدم پرزدهی
  • کیفیت و جنس درجه یک و عالی
  • لطافت و نرمی بالا
  • قیمت مناسب
  • سایزبندی متنوع 

لیست قیمت انواع حوله تن پوش در بازار

لیست قیمت انواع حوله تن پوش در بازارجهت اطلاع از لیست قیمت انواع حوله تن پوش در بازار با برندهای معتبر ایرانی و خارجی می توانید به پایگاه های اینترنتی خرید و فروش این محصولات مراجعه بفرمایید.

قیمت حوله درجه یک علاوه بر کیفیت برتر آن به سایر عوامل زیر بستگی دارد:

  • برند و اعتبار شرکت سازنده محصول
  • شیوه خرید آن
  • طراحی و رنگ بندی محصول
  • جنس آن
  • نوع کاربرد آن
  • ابعاد و سایز محصول

و سایر موارد دیگر

به طور کلی انواع حوله حمامی در سه مدل تن پوش، پالتویی باکلاه و بدون کلاه و ساده طبقه بندی می شوند.

در مورد سایز انواع حوله های پالتویی و تن پوش برخی از آنها تا بالای زانو برخی زیر زانو و برخی تمام قد می باشند، که سلیقه و نظر و همچنین بودجه مشتری در نوع خرید هر کدام از انواع این محصولات تاثیر بسزایی دارد.

برترین عرضه کنندگان حوله تن پوش بچه گانه

برترین عرضه کنندگان حوله تن پوش بچه گانهجهت تهیه مرغوب ترین و لطیف ترین حوله های تن پوش بچه گانه با قیمت عمده و کیفیت تضمین شده می توانید از طریق برترین شرکت های عرضه کننده این محصولات در مراکز شهرها به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

حوله تن پوش بچه گانه در سایزبندی های متنوع شیک و فانتزی با طرح های عروسکی و کارتنی مورد علاقه کودکان تولید شده و به فروش می رسند.

علاوه بر موارد ذکر شده از مهمترین خصوصیاتی که یک حوله تن پوش بچه گانه باید دارا باشد می توان به مواردی نظیر لطافت و نرمی فوق العاده و قدرت جذب رطوبت بالای آن اشاره کرد.

بهترین جنس حوله تن پوش نوزادی از الیاف پنبه ارگانیک و طبیعی تشکیل شده است، این الیاف از نرمی و لطافت قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و به هیچ عنوان موجب حساسیت و یا خارش پوست لطیف و حساس نوزاد دلبندتان نمی شود.

این جنس حوله به دلیل لطافت فوق العاده و جذب رطوبت بالا در بین بزرگسالان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

خرید بی واسطه انواع حوله ارزان قیمت

خرید بی واسطه انواع حوله ارزان قیمتاز مهمترین مزیت های خرید بی واسطه انواع حوله می توان به قیمت ارزان آن و تضمین کیفیت کالا اشاره نمود.

انواع حوله ها بر حسب سایز و نوع کاربردشان به موارد زیر طبقه بندی می شوند:

  • حوله تن پوش
  • حوله پالتویی
  • حوله سونایی و دکلته
  • حوله استخری
  • حوله آشپزخانه در سایزهای کوچک جهت خشک نمودن ظروف
  • حوله دست و صورت

و سایر موارد دیگر

حوله های تن پوش خود به انواع مختلفی نظیر حوله تن پوش زنانه، حوله تن پوش مردانه، حوله تن پوش بچه گانه و نوزادی تقسیم بندی می شوند.

جنس حوله ها می تواند از پنبه، کتان، ابریشم، پشم، بامبو و … متغیر باشد، که از باکیفیت ترین حوله ها به لحاظ نرمی و لطافت و جذب آب بالاتر می توان به الیاف پنبه ای ارگانیک و طبیعی اشاره کرد.

معتبرترین کارخانه تولیدی حوله در تبریز

معتبرترین کارخانه تولیدی حوله در تبریزجهت اطلاع از معتبرترین کارخانه های تولیدی انواع حوله در تبریز و دریافت مشخصات کیفی و کمی هر کدام از محصولاتشان و همچنین مشاهده نمونه های تولید شده آنها می توانید به پایگاه های اینترنتی در این خصوص مراجعه بفرمایید.

اغلب کسانی که اقدام به خرید عمده حوله تن پوش از کارخانجات تولیدی می کنند مغازه داران، فروشندگان، شرکت های پخش و نمایندگی ها هستند که این روش خرید به دلیل صرفه جویی در قیمت خرید و افزایش قدرت خرید مشتریان تاثیر بسزایی دارد.

حوله های دستبافت حوله های کم حجم و سبکی هستند که در رنگ بندی ها و طرح های متنوع شیک و جذاب با توجه به ذوق و شوق هنرمندان محلی و بومی هر منطقه ای در بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب تولید می شوند.

بازار حوله دستبافت در طرح های مختلف چهارخانه، اسلیمی، سنتی و … در مناطق مختلف کشور متغیر می باشد.

خرید و فروش حوله دستبافت به منظور رونق چرخه اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی و افزایش سودآوری و اشتغال زایی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید