مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =

صادرات انواع حوله سربند درجه یک به کشور های خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت حوله های سربند در مراکز خریدخرید مستقیم حوله های سربند مردانه عرضه کننده حوله سربند بچه گانه با بهترین قیمتفروشگاه اینترنتی انواع حوله های سربند با بالاترین کیفیتتولیدی انواع حوله های حمامی درجه یک در تبریزصادرات بهترین حوله های ایرانی به کشور عراق

صادرات انواع حوله سربند درجه یک به کشور های خارجی در سال های اخیر‌ افزایش یافته است. این امر تولید کنندگان داخلی را بر آن داشته است که با ارتقای کیفیت محصولات خود، بتوانند به رده صادراتی دست یابند. صادرات این محصولات عموما در جنس پارچه های پرز بلند و پرز کوتاه صورت می گیرد. 

صادرات انواع حوله سربند درجه یک به کشور های خارجی

قیمت حوله های سربند در مراکز خرید

قیمت حوله های سربند در مراکز خرید

حوله های سربند به علت داشتن مدل و جنس های مختلف دارای قیمت های گوناگونی هستند. قیمت حوله های سربند در طول سال دارای نوسان مختلفی است که علاوه بر آن به کیفیت و جنس محصول نیز بستگی دارد. بنابراین افرادی که به دنبال کیفیت عالی هستند باید به نوع پارچه و جنس آن توجه ویژه ای را داشته باشند. 

در مدل های زنانه حوله سربند می توان به نوع مثلثی، کلاهی و … اشاره کرد. مدل کلاهی زنانه عموما با داشتن یک پیچ تزیینی بر بالای کلاه زیبایی بسیار شیکی را از آن به نمایش می گذارد. مدل کشی این محصول نیز در قسمت پیشانی آن دارای چند ردیف کش می باشد که سربند را بر روی سر فیکس کرده و با چین های ریز زیبایی بسیار عالی را به کار می بخشد و مدل مثلثی نیز به صورت یک مثلث طراحی شده که در انتهای دو زاویه آن بندی به طول ۲۵ سانت به کار رفته که برای بستن سربند استفاده می شود.

خرید مستقیم حوله های سربند مردانه

خرید مستقیم حوله های سربند مردانه

حوله های مردانه و زنانه در مدل و رنگ بندی تفاوت دارند. این محصول در مدل مردانه عموما به صورت مستطیل بدون هیچ دوختی می باشد. آقایان به علت داشتن مو های کم حجم و کوتاه می توانند به راحتی از مدل یاد شده استفاده کنند. ولی موهای اغلب بانوان بلند بوده و استفاده از حوله های مستطیلی شکل مناسب نمی باشد. 

از این رو تولید کنندگان برای پوشش دهی کلی مو های بانوان و آبگیری آن ها به طراحی مدل های جدید و کاربردی پرداخته اند. طرح کلاهی برای حوله سربند بانوان بسیار عالی می باشد. در این مدل تمامی مو ها درون کلاه قرار گرفته و به راحتی می توان عمل آبگیری مو را انجام داد. حوله های سربند ضخیم دارای پرز های بلندی می باشد که در موادی به صورت دولا دوخته شده اند. 

خرید مستقیم حوله سربند مردانه منجر شده است تا هزینه خرید این محصولات به شدت کاهش یافته و خریداران بتوانند از شرایط ویژه خرید مستقیم استفاده نمایند. 

عرضه کننده حوله سربند بچه گانه با بهترین قیمت

عرضه کننده حوله سربند بچه گانه با بهترین قیمت

تولیدی حوله انواع این محصولات را در سایز های مختلف مردانه، زنانه و بچگانه تولید می نمایند. علاوه بر سایز و مدل استفاده از جنس پارچه های مناسب برای مدل خاص بسیار دارای اهمیت می باشد. حوله های سربند زنانه به دلایل ذکر شده باید دارای پرز های بلندی بوده و از ضخامت بالایی برخوردار باشند ولی حوله های کودکان و نوزادان به دلیل پوست لطیفی که دارند می توان از پارچه های نازک تر در تولید آن ها استفاده نمود. 

مدل های پالتویی و تن پوش این محصول نیز بسته به جنس پارچه متفاوت می باشد. ارائه گلدوزی بر روی حوله ها نیاز به پارچه ضخیمی دارد تا طرح گلدوزی بتواند به صورت زیبا و شکیل ظاهر شود. 

عرضه کننده انواع حوله سربند بچه گانه این محصول را در جنس های مختلف پارچه ارائه می کند. عموما حوله های بچگانه به همراه لوازم سیسمونی تهیه می شوند. قیمت این محصولات نیز دارای نوسانات مختلفی است. خرید حوله سربند زیبا برای نوعروسان بسیار مهم می باشد بنابراین بیشتر بسته بندی های ست حوله عروس و داماد، حوله سربند زنانه زیبا و شیک را دارا می باشند. 

فروشگاه اینترنتی انواع حوله های سربند با بالاترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی انواع حوله های سربند با بالاترین کیفیت

در ارزانسرای حوله، رنگبندی حوله سربند سبب شده است تا خریدار بتواند رنگ مورد نظر خود را تهیه کند. بیشتر افراد برای ست کردن رنگ سربند خود را برابر با رنگ تن پوش حوله ای خود انتخاب می کنند. این امر برای افراد یک خرید رویایی به حساب می آید. 

مسئولان فروش فروشگاه اینترنتی انواع حوله های سربند با بالاترین کیفیت، عموما محصولات عرضه شده در فروشگاه خود را به صورت عمده تهیه می نمایند تا بتوانند در فروشگاه خود به فروش برسانند. 

حوله دستبافت زنانه به علت ریزه کاری هایی که در تولید این محصول صورت می گیرد دارای ظرافت خاصی است از این رو علاقه مندان به این محصول نیز دارای سلیقه ویژه ای می باشند که لین نوع را برای خرید انتخاب می کنند. 

تولیدی انواع حوله های حمامی درجه یک در تبریز

تولیدی انواع حوله های حمامی درجه یک در تبریز

تولیدی انواع حوله های حمامی درجه یک در تبریز از نخ های متنوعی برای تولید این محصول استفاده می کنند. انواع مدل های زنانه، مردانه و بچگانه در کیفیت های عالی و به روز با نخ های کرکی، پرز بلند و … ارائه می شوند که هر یک متناسب با سلیقه منحصر به فردی است. . انواع حوله تن پوش، ساده، پالتویی، حوله سربند و … در درجه کیفی مختلفی در بازار ارائه شده اند. 

فروش عمده حوله به صورت آنلاین صورت می پذیرد. از این رو بیشتر خریداران عمده برای اطلاع از کیفیت محصول به درخواست نمونه حوله می پردازند.  پذیرش این درخواست توانسته است اطمینان خریدار را جلب کرده و کیفیت عالی محصولات خود را به نمایش بگذارد.

حوله های سربند دارای رنگ بندی مختلفی هستند از این رو بیشتر سلایق مشتریان را تحت پوشش قرار می دهد. کیفیت های برتر این محصول بدون هیچ گونه پرزدهی می باشد. همچنین رنگ ثابت محصول نیز در مشخصات محصول با کیفیت وارد شده است. 

صادرات بهترین حوله های ایرانی به کشور عراق

صادرات بهترین حوله های ایرانی به کشور عراق

قیمت حوله ایرانی در بازار های داخلی بسیار مناسب می باشد. تولید کنندگان عموما حوله های نامبرده را در شرایطی خاص و منحصر به فرد تولید می نمایند. استفاده از تجهیزات و دستگاه های بسیار پیشرفته‌ منجر شده است تا محصولاتی بدون شکافت نخ و مستحکم تولید شوند. استحکام نخ های حوله در هنگام خرید برای خریدار بسیار اهمیت دارد بنابراین جویا شدن از این امر برای آن ها بسیار مهم می باشد. 

صادرات بهترین حوله های ایرانی به کشور عراق در سال های اخیر با افزایش بسیاری همراه بوده است. برند برتر این محصولات با صادرات آن ها توانسته است به افزایش تولیدات خود منجر و متقاضیان خارجی را جلب نماید. صادرات آن ها در مدل های به روز و جهانی صورت می گیرد. حوله های نخ ابریشم که گران ترین این محصولات است بیشتر برای صادرات در نظر گرفته می شود. نخ‌های ابریشم توسط دستگاه هایی پیشرفته با استحکام و تراکم بالا به کار می روند و حوله هایی با طرح های زیبا و عالی تولید می کنند. 

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید